Miten asetat markkinoinnin strategiset ja operatiiviset mittarit oikein ja johdat niillä tulosta?
Suuri datamäärä aiheuttaa organisaatioille suuren haasteen: mikä on merkittävää dataa? Markkinoinnissa mittareita ja KPI:ta on enemmän kuin millään muulla osa-alueella, mutta ne kaikki eivät kuitenkaan ole merkittäviä tulosten johtamisen kannalta. Kuinka valitset oikeat?
Missasitko koulutuksen? Osta tallenne täältä!
Premium-jäsenenä katsot koulutustallenteita rajoituksetta. Tutustu Premiumiin >
Sisältö:
- Strategiset mittarit – johda oikeita tavoitteita
– Mihin markkinoinnin strategiset mittarit tulisi perustua ja miten ne asetetaan, jotta lopputulos johtaa haluttuun suuntaan? - Ostopolku – mitä mitataan ja miksi?
– Ostopolun eri vaiheet ja mitkä asiat polulla ovat olennaisia mitata yrityksen ja markkinoinnin näkökulmasta. - Operatiiviset mittarit – näin johdat haluttuihin tuloksiin
– Operatiiviset mittarit auttavat viikoittaisella tasolla ohjaamaan kohti strategisia tavoitteita. Näin tunnistat relevantit operatiiviset mittarit ja ohjaat niillä markkinoinnin tavoitteisiin.
Palaute koulutuksesta
”Oli hyvä ja minulle erittäin ajankohtainen. Olen juuri suunnittelemassa tämän vuoden mittareita kohdalleen ja näistä löysin lisää työkaluja.”
Miksi osallistua?
Käytännönläheinen koulutus auttaa sinua asettamaan markkinoinnille strategiset KPI:t sekä keskittymään oikeisiin operatiivisiin mittareihin, jotka ohjaavat haluttuihin tuloksiin. Sisältö voi antaa inspiraatiota myös nykyisen mittaamisen muutoksiin.
Kenelle?
Koulutus sopii yrityksen johdolle sekä markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat selkeyttää markkinoinnin mittareita ja tehdä markkinoinnista moottorin yrityksen kasvulle. Sisällöstä on hyötyä myös myyntijohtajille, jotka työskentelevät tiiviisti markkinoinnin kanssa yhteistyössä.
Kouluttaja
Laura Myllykoski, B2B-markkinoinnin strategisti & mediatoimiston johtaja, Trickle
Lauralla on yli 13 vuoden kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja myynnistä verkossa. Viimeiset kahdeksan vuotta urastaan hän on omistanut B2B-yritysten markkinoinnin kehittämiseen ja auttanut lukuisia yrityksiä tekemään yhteensä kymmeniä miljoonia euroja liikevaihtoa digitaalisen markkinoinnin avulla, hyödyntäen erilaisia kasvustrategioita.
Aika
Tiistai 23.1.2024 klo 13.00-16.00
Kesto
Koulutus 2,5 h + loppukeskustelu 0,5 h
Paikka
Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.
Materiaali & tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne – saat sen sekä kouluttajan laatiman materiaalin käyttöösi muutaman päivän sisällä.
Vinkki!
Premium-jäsenenä osallistut maksutta ja pääset katsomaan kaikkia MARKin koulutustallenteita ympäri vuoden. Voit päivittää nykyisen jäsenyytesi Premiumiin milloin vain.
Koulutustallenteen hinta
Jäsenet 99 €/Ei-jäsenet 199 € (sis. alv. 24 %)
Premium-jäsenille maksuton, lue lisää >
Voit päivittää nykyisen jäsenyytesi Premiumiin täällä >
Liity jäseneksi ja saat jo tämän koulutustallenteen puoleen hintaan!
Liittymällä MARKin jäseneksi pääset mukaan tähän koulutukseen etuhintaan ja varmistat etuhintaisen paikkasi myös tulevissa tapahtumissamme. Saat lisäksi MARK me -sisältöpalvelun heti käyttöösi. Etsi sinulle sopiva jäsenyys täältä >
Epäröitkö vielä koulutustallenteen ostoa? Tutustu koulutusta pohjustavaan webinaaritallenteeseen:
Katso webinaaritallenne: Markkinoinnin mittaaminen on taitolaji