Generatiivinen tekoäly tuo tehokkuuttaa markkinoijan arkeen. Mutta mitä se tarkoittaa käytännössä?
Generatiivisista tekoälyistä on niin paljon puhetta, että on vaikea saada kiinni, mistä pitäisi aloittaa ja mitä pitäisi tietää. Tässä koulutuksessa keskitymme markkinoijan arkeen. On paljon luvattu, että tekoäly vapauttaa aikaa luovempaan ja strategisempaan työhön. Mitä se tarkoittaa ja ennen kaikkea: miten se tehdään?
Koulutuksen sisältö
1. OHJELMAT
Tutustumme erilaisiin generatiivisen tekoälyn ohjelmiin: plussia, miinuksia ja käyttövinkkejä. Uusia GenAI-ohjelmia syntyy hurjaa vauhtia. Mihin kannattaa keskittyä, mitä pitää osata ja mitkä ovat parhaat ohjelmat juuri nyt?
2. KÄYTÄNTÖ
Generatiivinen tekoäly vaikuttaa sisältömarkkinointiin yhtä paljon kuin internet tiedonvälitykseen. Oikein käytettynä tekoäly vapauttaa aikaa yhä luovempaan ja strategisempaan työhön. Kiva juttu, mutta miten se tehdään käytännössä?
3. CASET
Esimerkki-caseja tekoälyllä boostatuista kampanjoista: mitä tehtiin, miten tehtiin ja miten onnistuttiin. Mitä caseista opittiin? Sudenkuopat ja mahdollisuudet?
Miksi osallistua?
Koulutuksen jälkeen tiedät, miten voit hyödyntää generatiiivista tekoälyä markkinointiviestinnässä. Saat mukaasi inspiraatiota, hyötytietoa ja käytännön vinkkejä.
Kenelle?
Koulutus sopii erityisesti markkinoinnin päättäjille, suunnittelijoille ja sisältö- ja digimarkkinoinnin ammattilaisille. Sisällöstä on hyötyä sekä markkinointiviestintää tekeville että sitä ostaville.
Kouluttajat
Elina Bono, toimitusjohtaja, Sherpa
Jukka Niittymaa, Head of AI & Innovations, Sherpa
Tommi Kortesniemi, luova johtaja, Sherpa
Elina on tehnyt brändi-, tapahtuma- ja performance-markkinointia, viestintää, tutkimusta ja myyntiä sekä mainostajan, median että toimiston asiantuntija- ja johtotehtävissä. Työkokemuksensa ansiosta hän jos joku tietää, missä kohtaa yritys voi tehostaa markkinoinnin arjen tekemistä tekoälyn avulla.
Jukka on Sherpan tekkinörtti ja hänen ajattelussaan korostuvat innovatiivisuus, kyky analysoida monimutkaisia kokonaisuuksia ja jatkuva kiinnostus uusia ilmiöitä kohtaan. Tekoälystä ja digitalisaatiosta Jukka on kirjoittanut nettiin jo vuosia.
Tommilla on 20 vuoden kokemus brändien kehittämisestä Suomen suurimmista B2C- ja B2B-kuluttajabrändeistä start-uppeihin ja järjestöihin. Lisäksi Tommilla on monipuolinen kokemus luovan markkinoinnin suunnittelusta, johtamisesta sekä käytännön tekemisestä.
Aika
Tiistai 24.10.2023 klo 13.00-16.00
Kesto
Koulutus 2,5 h + loppukeskustelu 0,5 h
Paikka
Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.
Materiaali & tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne – saat sen sekä kouluttajan laatiman materiaalin käyttöösi muutaman päivän sisällä.
Vinkki!
Premium-jäsenenä osallistut maksutta ja pääset katsomaan kaikkia MARKin koulutustallenteita ympäri vuoden. Voit päivittää nykyisen jäsenyytesi Premiumiin milloin vain.
Hinta
• Jäsenet 89,90 € (sis. alv 24 %)
• Ei-jäsenet 179,80 € (sis. alv 24 %)
• Premium-jäsenille maksuton
Peruutusehdot
Jos et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään ma 23.10.2023. Jos peruutat ilmoittautumisen 23.10.2023 jälkeen, perimme peruutusmaksun 50 € + alv 24 %. Mikäli et peruuta ilmoittautumista etukäteen etkä osallistu koulutukseen, perimme koko osallistumismaksun. Ota muutoksissa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi
Liity jäseneksi ja lunasta etusi heti!
Liittymällä MARKin jäseneksi pääset mukaan tähän koulutukseen etuhintaan ja varmistat paikkasi myös tulevissa tapahtumissamme. Saat lisäksi MARK me -sisältöpalvelun heti käyttöösi.
Lue lisää jäsenyyden eduista