Generatiivinen tekoäly tuo tehokkuuttaa markkinoijan arkeen. Mutta mitä se tarkoittaa käytännössä?

Generatiivisista tekoälyistä on niin paljon puhetta, että on vaikea saada kiinni, mistä pitäisi aloittaa ja mitä pitäisi tietää. Tässä koulutuksessa keskitymme markkinoijan arkeen. On paljon luvattu, että tekoäly vapauttaa aikaa luovempaan ja strategisempaan työhön. Mitä se tarkoittaa ja ennen kaikkea: miten se tehdään?

Missasitko koulutuksen? Osta tallenne täältä!

Premium-jäsenenä katsot koulutustallenteita rajoituksetta. Tutustu Premiumiin >

Koulutuksen sisältö

1. OHJELMAT
Tutustumme erilaisiin generatiivisen tekoälyn ohjelmiin: plussia, miinuksia ja käyttövinkkejä. Uusia GenAI-ohjelmia syntyy hurjaa vauhtia. Mihin kannattaa keskittyä, mitä pitää osata ja mitkä ovat parhaat ohjelmat juuri nyt?

2. KÄYTÄNTÖ
Generatiivinen tekoäly vaikuttaa sisältömarkkinointiin yhtä paljon kuin internet tiedonvälitykseen. Oikein käytettynä tekoäly vapauttaa aikaa yhä luovempaan ja strategisempaan työhön. Kiva juttu, mutta miten se tehdään käytännössä?

3. CASET
Esimerkki-caseja tekoälyllä boostatuista kampanjoista: mitä tehtiin, miten tehtiin ja miten onnistuttiin. Mitä caseista opittiin? Sudenkuopat ja mahdollisuudet?

Miksi osallistua?
Koulutuksen jälkeen tiedät, miten voit hyödyntää generatiiivista tekoälyä markkinointiviestinnässä. Saat mukaasi inspiraatiota, hyötytietoa ja käytännön vinkkejä.

Kenelle?
Koulutus sopii erityisesti markkinoinnin päättäjille, suunnittelijoille ja sisältö- ja digimarkkinoinnin ammattilaisille. Sisällöstä on hyötyä sekä markkinointiviestintää tekeville että sitä ostaville.

Kouluttajat
Elina Bono, toimitusjohtaja, Sherpa
Jukka Niittymaa, Head of AI & Innovations, Sherpa
Tommi Kortesniemi, luova johtaja, Sherpa

Elina on tehnyt brändi-, tapahtuma- ja performance-markkinointia, viestintää, tutkimusta ja myyntiä sekä mainostajan, median että toimiston asiantuntija- ja johtotehtävissä. Työkokemuksensa ansiosta hän jos joku tietää, missä kohtaa yritys voi tehostaa markkinoinnin arjen tekemistä tekoälyn avulla.

Jukka on Sherpan tekkinörtti ja hänen ajattelussaan korostuvat innovatiivisuus, kyky analysoida monimutkaisia kokonaisuuksia ja jatkuva kiinnostus uusia ilmiöitä kohtaan. Tekoälystä ja digitalisaatiosta Jukka on kirjoittanut nettiin jo vuosia.

Tommilla on 20 vuoden kokemus brändien kehittämisestä Suomen suurimmista B2C- ja B2B-kuluttajabrändeistä start-uppeihin ja järjestöihin. Lisäksi Tommilla on monipuolinen kokemus luovan markkinoinnin suunnittelusta, johtamisesta sekä käytännön tekemisestä.

Tiistai 24.10.2023 klo 13.00-16.00

Kesto
Koulutus 2,5 h + loppukeskustelu 0,5 h

Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.

Materiaali & tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne – saat sen sekä kouluttajan laatiman materiaalin käyttöösi muutaman päivän sisällä.

Koulutustallenteen hinta
Jäsenet 99 €/Ei-jäsenet 199 € (sis. alv. 24 %)
Premium-jäsenille maksuton, lue lisää >
Voit päivittää nykyisen jäsenyytesi Premiumiin täällä >

Liity jäseneksi ja saat jo tämän koulutustallenteen puoleen hintaan!
Liittymällä MARKin jäseneksi pääset mukaan tähän koulutukseen etuhintaan ja varmistat etuhintaisen paikkasi myös tulevissa tapahtumissamme. Saat lisäksi MARK me -sisältöpalvelun heti käyttöösi. Etsi sinulle sopiva jäsenyys täältä >

Epäröitkö vielä koulutustallenteen ostoa? Tutustu koulutusta pohjustavaan webinaaritallenteeseen:

Katso webinaaritallenne: Boostaa bisnestäsi tekoälyllä