Vastuullisuusviestintä on oma lajinsa – näin konseptointi käytännössä tehdään tehdään

Kun brändi haluaa tehdä itsestään yhteiskunnallisesti vaikuttavan, on yrityksessä opeteltava uusi ajattelu- ja toimintatapa. Tässä koulutuksessa käymme läpi menestyneen vastuullisuusviestinnän prosessia ja konkreettisia työkaluja, joiden avulla onnistunut markkinointi ja viestintä luodaan.

Miksi osallistua?
Saat konkreettisia työkaluja onnistuneen ja eri sidosryhmiä kiinnostavan ja sitouttavan vastuullisuusviestinnän ja -markkinoinnin tekemiseen.

Kenelle?
Koulutus on suunniteltu ensisijaisesti markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoille ja johtajille. Sisällöstä on hyötyä myös niille, jotka haluavat ymmärtää aihetta syvemmin.

Kouluttajat
Steve Brown & Anu Ubaud, perustajaosakkaat, United Imaginations

United Imaginations on yhteiskunnalliseen vaikuttavuuteen keskittyvä brändi- ja viestintätoimisto, joka auttaa yrityksiä tekemään vastuullisuudesta kasvun ajurin.

Steve Brown on toiminut luovana johtajana Suomessa, Amsterdamissa ja Brysselissä, kehittäen brändejä yhteiskunnallisen vaikutuksen kautta. Anu Ubaud on viestinnän ja yhteiskunnallisen vaikuttavuuden asiantuntija, joka on tehnyt töitä viestinnän ja journalismin saralla ja johtotehtävissä parinkymmenen vuoden ajan.

Tiistai 13.2.2024 klo 13.00-16.00

Kesto
Koulutus 2,5 h + loppukeskustelu 0,5 h

Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.

Materiaali & tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne – saat sen sekä kouluttajan laatiman materiaalin käyttöösi muutaman päivän sisällä.

Vinkki!
Premium-jäsenenä osallistut maksutta ja pääset katsomaan kaikkia MARKin koulutustallenteita ympäri vuoden. Voit päivittää nykyisen jäsenyytesi Premiumiin milloin vain.

• Jäsenet 99 € (sis. alv 24 %)
• Ei-jäsenet 199 € (sis. alv. 24 %)
• Premium-jäsenille maksuton

Peruutusehdot
Jos et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan maksutta toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään koulutusta edellisenä arkipäivänä. Mikäli peruutat osallistumisesi alle 7 vrk ennen tapahtumaa, pidätämme 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli et peruuta osallistumistasi etukäteen etkä osallistu koulutukseen, perimme koko osallistumismaksun. Verkkokaupan sopimusehdot löydät täältä.

Ota tarvittaessa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

Liity jäseneksi ja lunasta etusi heti!
Liittymällä MARKin jäseneksi pääset mukaan tähän koulutukseen etuhintaan ja varmistat paikkasi myös tulevissa tapahtumissamme. Saat lisäksi MARK me -sisältöpalvelun heti käyttöösi.
Lue lisää jäsenyyden eduista

Premium-jäsenenä katsot koulutustallenteita rajoituksetta. Päivitä jäsenyytesi