Kuinka onnistut sisältömarkkinoinnissa ostajapersoonien ja ostopolkujen avulla?

Tässä intensiivikoulutuksessa perehdymme sisältöstrategian peruselementteihin eli ostajapersoonien luomiseen sekä ostopolkujen rakentamiseen.

Käymme läpi myös persoonien ja polkujen soveltamista esimerkkien avulla muun muassa vastuullisuusteeman markkinointiin sekä olemassa olevien asiakkaiden sitouttamiseen.

Sisältö:
1. Ostajapersoonat ja ostopolut
2. Ajatusjohtajuus (esimerkkinä vastuullisuus)
3. Asiakkuuden aikainen sisältömarkkinointi (kasvu ja lisämyynti, tekemisen muutos)

Miksi osallistua?
Saat selkeät työmallit, kuinka teet ostajapersoonat ja ostopolut omaan organisaatioosi ja ymmärrät niiden käyttövoiman markkinoinnin kohdentamisessa tavoitepersooniin. Koulutuksen jälkeen tiedät, miten ja missä kaikkialla ostajapersoona- ja ostopolkuajattelua sekä -työmalleja voit hyödyntää.

Kenelle?
Koulutus sopii erityisesti B2B-markkinoinnin kehittäjille ja toteuttajille. Koulutuksesta on hyötyä myös kaikille, jotka haluavat ymmärtää sisältömarkkinointia syvällisemmin.

Kouluttaja
Katri Tanni, Senior Advisor / Queen of Content Strategy, Differo

Katri on B2B-sisältömarkkinoinnin pioneeri, joka on julkaissut aiheesta kolme kirjaa. Viimeisin teos perehtyi B2B-ostamisen muutokseen. Katri auttaa työssään myynti- ja markkinointitiimejä ostamisen muutoksen äärelle ja tutkii ostokäyttäytymisen muutosta aktiivisesti.

Tiistai 23.5.2023 klo 13.00-16.00

Kesto
Koulutus 2,5 h + loppukeskustelu 0,5 h

Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.

Materiaali & tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne – saat sen sekä kouluttajan laatiman materiaalin käyttöösi muutaman päivän sisällä.

Vinkki!
Premium-jäsenenä osallistut maksutta ja pääset katsomaan kaikkia MARKin koulutustallenteita ympäri vuoden. Voit päivittää nykyisen jäsenyytesi Premiumiin milloin vain.

• Jäsenet 72,50 € + alv 24 %
• Ei-jäsenet 145 € + alv 24 %
• Premium-jäsenille maksuton

Peruutusehdot
Mikäli olet ilmoittautunut koulutukseen, mutta et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään ma 22.5.2023. Jos peruutat ilmoittautumisen 22.5.2023 jälkeen, perimme peruutusmaksun 50 € + alv 24 %. Mikäli et peruuta ilmoittautumista etukäteen etkä osallistu koulutukseen, perimme koko osallistumismaksun. Ota muutoksissa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

99% jäsenistämme suosittelee meitä, liity nyt mukaan!
Lunasta itsellesi vuoden 2023 MARK-jäsenyys ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa. Pääset heti mukaan tähän koulutukseen etuhintaan.
Lue lisää jäsenyyden eduista

Premium-jäsenenä katsot koulutustallenteita rajoituksetta. Päivitä jäsenyytesi

Katso webinaaritallenne: Sisältöstrategia muutoksessa