Ymmärrä TikTokin koko potentiaali ja ota käyttöön omalle brändillesi parhaiten sopivat TikTok-markkinoinnin taktiikat

Tässä koulutuksessa syvennymme siihen, kuinka yritykset voivat hyödyntää TikTokia omassa markkinoinnissaan. Käymme läpi TikTok-markkinointia mainonnan, vaikuttajamarkkinoinnin sekä oman tilin sisällöntuotannon ja ylläpidon näkökulmasta. Koulutukseen on mitoitettu runsaasti aikaa myös osallistujien omille kysymyksille!

Sisältö:

1. TikTokin käyttäjät ja käyttötarkoitukset
  2. Maksettu mainonta TikTokissa
    – Mitä mainonta maksaa, kenelle TikTok-mainonta sopii / ei sovi, hyvät käytännöt ja yleisimmät virheet, case-esimerkit ja Q&A
  3. Vaikuttajamarkkinointi TikTokissa
    – Mitä vaikuttajayhteistyö maksaa, kenelle vaikuttajamarkkinointi TikTokissa sopii / ei sovi, hyvät käytännöt ja yleisimmät virheet, case-esimerkit ja Q&A
  4. Oma bränditili TikTokissa
    – Perustiedot TikTok-tilin sisällöntuotannosta ja ylläpidosta, tarvittavat resurssit, kenelle oman tilin ylläpito sopii / ei sovi, hyvät käytännöt ja yleisimmät virheet, case-esimerkit ja Q&A
  5. Vinkit oman TikTok-strategian määrittelyyn

Miksi osallistua?
Koulutus antaa sinulle tarvittavat valmiudet TikTok-markkinoinnin aloittamiseen tai jo aloitetun TikTok-markkinoinnin kehittämiseen seuraavalle tasolle. Koulutuksen jälkeen olet myös parempi TikTok-markkinoinnin ostaja, ja osaat määritellä yritystäsi tai brändiäsi parhaiten palvelevan TikTok-markkinoinnin strategian.

Kenelle?
Koulutus sopii kaikille, jotka harkitsevat TikTok-markkinoinnin aloittamista tai joilla on jonkin verran kokemusta markkinoinnista TikTokissa. Kokemus somemarkkinoinnista muilla alustoilla on hyödyksi.

Kouluttajat
Juulia Salmi, TikTok-asiantuntija, Bängeri
Eija Gerlander, toimitusjohtaja, Bängeri

Bängeri on Suomen ensimmäinen Gen Z -asiantuntijatoimisto. Tuomalla nuoret neuvonantajiksi Bängeri auttaa yrityksiä tekemään parempia tuotteita ja palveluita sekä parempaa markkinointia – nuorilta nuorille periaatteella.

Tiistai 17.1.2023 klo 13.00-16.00

Kesto
Koulutus 2,5 h + loppukeskustelu 0,5 h

Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.

Materiaali & tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne – saat sen sekä kouluttajan laatiman materiaalin käyttöösi muutaman päivän sisällä.

Vinkki!
Premium-jäsenenä osallistut maksutta ja pääset katsomaan kaikkia MARKin koulutustallenteita ympäri vuoden. Voit päivittää nykyisen jäsenyytesi Premiumiin milloin vain.

• Jäsenet 64,50 € + alv 24 %
• Ei-jäsenet 129 € + alv 24 %
• Premium-jäsenille maksuton

Peruutusehdot
Mikäli olet ilmoittautunut koulutukseen, mutta et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään ma 16.1.2023. Jos peruutat ilmoittautumisen 16.1.2023 jälkeen, perimme peruutusmaksun 50 € + alv 24 %. Mikäli et peruuta ilmoittautumista etukäteen etkä osallistu koulutukseen, perimme koko osallistumismaksun. Ota muutoksissa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

99% jäsenistämme suosittelee meitä, liity nyt mukaan!
Lunasta itsellesi vuoden 2023 MARK-jäsenyys ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa.
Lue lisää jäsenyyden eduista

Premium-jäsenenä katsot koulutustallenteita rajoituksetta. Päivitä jäsenyytesi

Kurkkaa webinaaritallenne: TikTok-markkinointi NYT