Kuinka tunnistat, jäsennät ja konkretisoit organisaatiosi strategisesti tärkeät kohderyhmät, asetat niille mitattavat tavoitteet, ymmärrät missä kanavissa niitä kannattaa palvella ja mitä niille kannattaa luvata?

Viestinnän, markkinoinnin ja palvelukehityksen raja-aidat murtuvat ja moni organisaatio tuskailee olemassaolevien viestintä- ja markkinointikanaviensa kanssa.

Tässä koulutuksessa opit, miten konkretisoit organisaationne abstraktin strategian yksiselitteisiksi kohderyhmäkohtaisiksi tavoitteiksi ja keräät johdon kanssa yhteisen käsityksen siitä, miten hyvin ymmärrätte kohderyhmiänne. Lopputuloksena saat työkalut organisaation läpileikkaaville yhteisille ja mitattaville tavoitteille.

Missasitko koulutuksen? Osta tallenne täältä! 

Premium-jäsenenä katsot koulutustallenteita rajoituksetta. Tutustu Premiumiin > 

Käymme läpi, miten

  • tunnistat, konkretisoit ja priorisoit organisaation menestykselle oleelliset kohderyhmät.
  • asetat niille konkreettiset ja mitattavat toiminnan sekä markkinoinnin ja viestinnän tavoitteet.
  • jäsennät olemassaolevan asiakastiedon kohderyhmien tarpeista ja kanavista.
  • määrittelet kohderyhmäkohtaisesti organisaation tärkeimmät erottuvuustekijät ja ydinlupaukset.
  • määrittelet kohderyhmäkohtaiset tärkeimmät kanavat ja toimenpiteet.
  • määrittelet tärkeimmän next stepin.

Miksi osallistua?
Koulutus auttaa organisaatioiden johtoa sekä viestintää ja markkinointia kokoamaan yhteisen käsityksen siitä, mitä organisaatio pyrkii saamaan aikaiseksi, kenen parissa ja miksi sillä on väliä. Lisäksi se auttaa jäsentämään mitä organisaatio tietää kohderyhmiensä tarpeista, ja katsomaan kriittisesti mitä niille lupaa ja missä kanavissa.

Lopputulemalla organisaation johto, viestintä ja markkinointi voivat tehdä yhteisiä tietoisia valintoja viestintä- ja markkinointikanavistaan.

Palaute koulutuksesta 
”Oli erittäin relevanttia asiaa! Ja Timon käytännön esimerkit toimii aina, sillä pelkkä teoria ei yleensä riitä.”

Kenelle?
Koulutus on suunniteltu markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoille ja johdolle. Sisällöstä on hyötyä myös johtoryhmien jäsenille, jotka haluavat kehittää sitä, miten oman organisaation viestintä ja markkinointi toteuttavat organisaation strategiaa.

Asiantuntija
Timo Berry, strategi, luova johtaja & toimitusjohtaja, Berry Creative

Timo on kansainvälisesti palkittu luova johtaja ja strategi. Hän uskoo kysymyksillä johtamiseen. Tärkeimpiä kysymyksiä hänelle ovat: Mikä on tilanne ja ratkaistava ongelma? Keitä siihen liittyy? Milloin olemme onnistuneet? Miksi sillä on väliä?

Berry Creative on luova toimisto, joka toimittaa brändinrakentamista ja strategiaa, visuaalista suunnittelua, julkaisusuunnittelua eri kanaviin, kampanjointia sekä Free love -kevytkumppanuutta. Berry Creativen töitä on palkittu kansallisilla ja kansainvälisillä areenoilla, ja se on voittanut Suomen parhaan brändi- ja designtoimiston kilpailun kolmasti. 

Aika
Torstai 23.5.2024 klo 13.00-16.00

Kesto
Koulutus 2,5 h + loppukeskustelu 0,5 h

Paikka
Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.

Materiaali & tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne – saat sen sekä kouluttajan laatiman materiaalin käyttöösi muutaman päivän sisällä.

Vinkki!
Premium-jäsenenä osallistut koulutuksiimme aina maksutta ja pääset myös katsomaan koulutustallenteita.
Tutustu premiumiin

Koulutustallenteen hinta
Jäsenet 99 €/Ei-jäsenet 199 € (sis. alv. 24 %)
Premium-jäsenille maksuton, lue lisää > 
Voit päivittää nykyisen jäsenyytesi Premiumiin täällä >

Liity jäseneksi ja saat jo tämän koulutustallenteen puoleen hintaan! 
Liittymällä MARKin jäseneksi pääset mukaan tähän koulutukseen etuhintaan ja varmistat etuhintaisen paikkasi myös tulevissa tapahtumissamme. Saat lisäksi MARK me -sisältöpalvelun heti käyttöösi. Etsi sinulle sopiva jäsenyys täältä >

Epäröitkö vielä koulutustallenteen ostoa? Tutustu koulutusta pohjustavaan webinaaritallenteeseen:

Katso webinaaritallenne: Organisaation strategian ja viestinnän rakkausliitto