Hurmaa uusia yleisöjä 2020-luvun sisältötyyppien avulla

Tuntuuko sinusta, että somea pitäisi pyörittää tuloksellisesti muiden markkinointitehtävien ohessa ja aikaa uusimpien ja parhaimpien käytäntöjen jalkauttamiseen ei ole? Nyt laitetaan perässä laahaavat Facebook- ja Instagram-tilit kuntoon!

Tämä kolmen tunnin intensiivikoulutus on kuin nuorennusleikkaus organisaatiosi sometekemiseen. Pystyt hyödyntämään ideoita myös muissa kanavissa.

Koulutuksen rakenne:

  1. Sisältöjen kehittäminen ja ohjaaminen (1 h):
    – Roadmap liiketoiminnan tavoitteista johdetun arvopohjaisen sisällöntuotannon aloittamiseen ja mittareiden asettamiseen.
  2. Tavoittavuuden kasvattaminen käytännön työpajan avulla (2 h):
    – Lyhytvideotuotanto & livetoiminnot
    – Parhaiden hashtagien löytäminen ja tehokas käyttö
    – Oikean vaikuttajan löytäminen

Koulutus toteutetaan kolmen tunnin iltapäiväsessiona ja etänä. Saat omaksesi asiantuntijan laatiman koulutusmateriaalin.

Kenelle?
Koulutus palvelee erityisesti markkinoinnin asiantuntijoita, jotka työskentelevät aktiivisesti orgnisaation somea päivittäen muiden markkinointitehtävien ohessa.

Saat parhaat hyödyt irti, kun tiedät etukäteen:
– Mikä on se tärkein liiketoiminnan tavoite, johon pääsemiseen IG- ja FB-tilit erityisesti valjastetaan.
– Miten tehdä Instagramin feed-postauksia, stooreja ja kohokohtia.
– Mikä on Facebook-pikseli ja Facebook Business Manager, teillä on ne käytössä tai tulossa käyttöön.

Kouluttajat
Varpu Rusila, strategi, & Pinja Kuivalainen, Influencer Matchmaker / PING Helsinki

Varpu on PING Helsingin strategiajohtaja ja datavelho. Diplomi-insinöörinä Varpun erikoisalaa ovat data ja analytiikka yhdistettynä luovaan tarinankerrontaan. Vahvan vaikuttajaprofiilin omaava Varpu luotsaa yli 90 000 ihmistä kuukaudessa tavoittavaa someyhteisöä, englanninkielistä Suomi-sisältöä tuottavaa Her Finlandia.

Pinja paneutuu projekteihin syvällisesti ja analyyttisesti, ja huomioi vaikuttajamarkkinoinnin sekä sosiaalisen median uusimmat tuulet ja trendit. Pinjan spesialiteettia onkin sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, sillä hän on tuottanut sisältöä omiin somekanaviinsa jo lähes kymmenen vuoden ajan.

Aika
Tiistai 25.5. klo 13.00-16.00

Paikka
Verkkokoulutus – lähetämme sinulle linkin sähköpostiisi ennen ajankohtaa.

Kesto
3 x 50 min. (10 min. tauot väleissä)

Hinta
• MARKin jäsenille 64,50 € + alv 24 %
• Muille osallistumismaksu on 129 € + alv 24 %

Peruutusehdot
Mikäli olet ilmoittautunut koulutukseen, mutta et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään 24.5.2021. Jos peruutat ilmoittautumisen 24.5.2021 jälkeen, peritään peruutusmaksu 50 € + alv 24 %. Mikäli et peruuta ilmoittautumista  etukäteen etkä osallistu koulutukseen, peritään koko osallistumismaksu. Ota muutoksissa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

Jäseneksi?
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu jäsenyyteen

Premium-jäsenenä katsot koulutustallenteita rajoituksetta. Päivitä jäsenyytesi