Ota Campaign Manager -käyttöliittymä kerralla haltuun

Tässä iltapäivän tuhdissa intensiivikoulutuksessa käymme läpi, miten saat parhaan hyödyn irti yrityksesi LinkedIn-mainonnasta. Kouluttaja Emmi Mikkola opastaa meitä uudistuneen Campaign Managerin parhaisiin käytäntöihin. Emmi on saanut aiemmista tapahtumistaan paljon ylistävää palautetta, joten olet hyvissä käsissä!

Sisältö:

1. Vaikuttava LinkedIn-mainonnan sisältö

• LinkedIn sisällöt nyt
  • Sisällöt ostoputken eri vaiheissa
  • Puhuttelevan sisällön anatomiaa
  • Kuvat
  • Mainoksen teksti
  • Käyttäjän mainoskokemus
  • Testaaminen ja optimointi

2. LinkedIn-mainonnan kohdentaminen

• Mainosmuodot lyhyesti
  • First party data, mihin kohdennukset perustuvat
  • Website retargeting -yleisöt
  • Engagement retargeting -yleisöt
  • Yritys- ja asiakaslistat kohdennuksissa
  • Käytännön vinkkejä kohdennuksiin

3. Campaign Managerin käyttö ja perusteet

• Kohderyhmien rakentaminen
  • Budjetointi ja bidaustavat ja niiden parhaat käytännöt
  • Mainossisällön luominen lyhyesti
  • Optimointi ja raportointi

Kenelle?
Koulutus sopii sekä aloittelijoille että mainontaa jo jonkin verran tehneille. Eniten saat irti, jos olet yritystilisi admin-roolissa tai suunnittelet ja toteutat yrityksesi LinkedIn-mainontaa sekä ylläpidät yritetyksesi LinkedIn sivuja tai vastaat niistä yhdessä toimiston kanssa.

Kouluttaja
Emmi Mikkola, Relationship Manager, Fonecta

Emmi edustaa LinkedIn Marketing Solutions -liiketoimintaa Suomessa. Hän vastaa media- ja mainostoimistosuhteista sekä koulutuksista asiakkaille ja kumppaneille Suomessa. Fonecta on toiminut Suomen ainoana LinkedIn Marketing Solutions -kumppanina vuodesta 2016.

Tiistai 25.10.2022 klo 13.00-16.00

Kesto
Koulutus 2,5 h + loppukeskustelu 0,5 h

Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.

Materiaali & tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne – saat sen sekä kouluttajan laatiman materiaalin käyttöösi muutaman päivän sisällä.

Vinkki!
Premium-jäsenenä osallistut maksutta ja pääset katsomaan kaikkia MARKin koulutustallenteita ympäri vuoden. Voit päivittää nykyisen jäsenyytesi Premiumiin milloin vain.

• Jäsenet 64,50 € + alv 24 %
• Ei-jäsenet 129 € + alv 24 %
• Premium-jäsenille maksuton

Peruutusehdot
Mikäli olet ilmoittautunut koulutukseen, mutta et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään 24.10.2022. Jos peruutat ilmoittautumisen 24.10.2022 jälkeen, peritään peruutusmaksu 50 € + alv 24 %. Mikäli et peruuta ilmoittautumista etukäteen etkä osallistu koulutukseen, peritään koko osallistumismaksu. Ota muutoksissa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

Jäsenyys kannattaa aina
MARKin jäsenenä osallistut kaikkiin tapahtumiimme joko maksutta tai etuhintaan jäsenyydestäsi riippuen. Saat lisäksi alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi, josta voit hyödyntää jo yli 100 tallennetta.
Lue lisää eduistamme.

Premium-jäsenenä katsot koulutustallenteita rajoituksetta. Päivitä jäsenyytesi

Katso webinaaritallenne: LinkedIn ja brändimainonta