Toimenpiteistä tuloksiin!

Miten markkinoija tai markkinointitoimisto voi perustella merkityksensä ja oman tekemisensä vaikutukset? Miten markkinointi toimii yhdessä myynnin ja johdon kanssa tavoitteiden saavuttamiseksi? Miten brändiä voi mitata? Onko klikkien mittaamisessa oikeasti mitään tolkkua?

Tule keskustelemaan markkinoinnin tulosvastuusta ja vaikuttavuuden mittaamisesta vuonna 2020. Luvassa on havainnollisia esimerkkejä ja konkreettisia ideoita, jotka auttavat kehittämään niin markkinoinnin tekemistä kuin tulosten mittaamista. Iltapäivä tarjoaa taatusti uusia ajatuksia, olit sitten markkinoinnin in-house-tekijä, yrittäjä tai töissä markkinoinnin asiantuntijana.

Maaliskuun MARK Klinikan Kuopiossa järjestää Talentree Oy. Illan isäntinä toimivat Talentree Oy:n markkinointitiimin johtaja Eetu Huosianmaa ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Sampsa Daavitsainen.

Talentree Oy on noin 40 hengen asiantuntijaorganisaatio, joka auttaa asiakkaitaan kasvamaan ja kehittymään liiketoimintakonsultoinnin, ohjelmistokehityksen ja digitaalisen markkinoinnin keinoin. Toiminnan ytimessä on liiketoimintalähtöisyys, johon yhdistyy ymmärrys teknologioista ja ihmisten käyttäytymisestä. Digitaalisen markkinoinnin palveluissaan Talentree luottaa dataan, sen analysointiin ja jatkuvaan kehittymiseen.

torstaina 12.3.2020 klo 15.00-17.00. Tilaisuudessa on tarjolla suolainen kahvileipä ja kahvi/tee.

Talentree Oy, Puijonkatu 23, Kauppakeskus Sektori, 2.krs

• MARKin jäsenille klinikka on maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.
• Ei-jäsenille osallistumismaksu 129,00 €. Osallistumismaksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen viimeistään 10.3.2020 mennessä. Osallistujamäärä on rajattu.

Peruutus
Mikäli osallistuminen peruutetaan 10.3.2020 tai sen jälkeen, peritään sekä MARKin jäseneltä että ei-jäseneltä peruutusmaksuna 60 €. Peruutukset pyydetään tekemään osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi

Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme.
Tutustu lisää