KUTSU: Markkinointiliiton syyskokous ke 5.10. klo 17.00

Liiton sääntömääräinen syyskokous tulee sääntöjen 9§:n mukaan järjestää marraskuun loppuun mennessä.

Kokous järjestetään keskiviikkona 5.10.2022 klo 17 alkaen etäkokouksena ZOOM-palvelussa sekä MARK toimistolla. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä PRH:n ennakkohyväksymä sääntömuutosehdotus.

Toivomme ilmoittautumista kokoukseen viimeistään 1.10.2022 ja osallistumista etämenetelmällä. Osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautuneille sähköpostilla hyvissä ajoin kokouspäivänä. Kokouksen sujuvoittamiseksi ja etäosallistujien osallistumisen helpottamiseksi toivomme mahdollisia kysymyksiä ja kommentteja esityslistan asioihin jo ennen kokousta. Kokouksen esityslista ja nykyiset säännöt, sekä sääntömuutosehdotus liitteenä. Muut kokouksen materiaalit toimitamme ilmoittautumisen jälkeen.

Kokoukseen osallistujia pyydetään huomioimaan, että
– Linkki etäkokoukseen lähetetään osallistujille kokouspäivänä 5.10. ilmoittautumisessa annettuun sähköpostiosoitteeseen.
– Vaikka toivomme osallistumista etämenetelmin, jokaisella jäsenellä on oikeus tulla kokouspaikalle *)
– MARK-jäsenyys tarkistetaan kaikilta osallistujilta ennen kokouksen alkamista.
– Mikäli jäsen osallistuu kokoukseen etänä ja hänellä on valtakirja toiselta äänivaltaiselta jäseneltä (yksi valtakirja/äänivaltainen jäsen), toivomme, että valtakirja lähetettäisiin sähköpostilla 1.10. mennessä osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi

*) MARK Suomen Markkinointiliitto, c/o Naisten Kaupunki Oy, Itälahdenkatu 22B, Helsinki

HUOM!
Jäsenille järjestettiin verkkotapaaminen 21.9.2022, jossa syyskokouksessa päätettävänä oleva sääntömuutosehdotus käytiin perusteellisesti läpi. Tämän tapaamisen muistio on lisätty syyskokouksen liitteisiin 29.9.2022.

Vastaan mielelläni mahdollisiin kysymyksiin
sanna.laakkio@markkinointiliitto.fi / 045 110 8811