Polku ideasta toimintaan – valittamisen kulttuurista ongelmanratkaisun kulttuuriin

Mistä oikein on kysymys? Mitä johtaminen vaatii organisaatiokulttuurin ja systematiikan sekä organisaatiorakenteiden näkökulmasta?

Miten jokainen voi onnistua laajentamaan ajatteluaan ja kyseenalaistaa omia olettamuksiaan? Mitkä tekijät estävät ja mitkä edistävät luovien ratkaisujen syntymistä?

Miten hyvin tutkitun ja muotoillun haasteen ja ideoiden sekä kokeilujen avulla ratkaistaan ongelmia? Miten saan selville, mistä oikeasti kenkä puristaa, enkä lähde ratkaisemaan väärää ongelmaa?

Hyvin organisoitu ja johdettu ideatoiminta tuottaa organisaatiolle säästöjä

Polku ideasta toimintaan kannattaa rakentaa, jotta saadaan muutettua kehittämisen painopistettä enemmän ongelmien vatvomisesta ratkaisujen etsimiseen. Innovatiivisuuden, kokeilukulttuurin ja ketterän ideaprosessin johtamisessa tarvitaan erilaista osaamista, kulttuuria ja johtamista sekä epävarmuuden sietokykyä kuin operatiivisen toiminnan johtamisessa. Hyvin organisoitu ja johdettu ideatoiminta tuottaa organisaatiolle säästöjä henkilöstöltä ja asiakkailta tulleilla ideoilla.

Valmentaja
Paula Kuusipalo-Määttä, Business Coach, Service Designer, CEO, Paulos Oy.
Paula on kokenut kouluttaja ja fasilitoija, jolla on kokemusta satojen koulutusten/ työpajojen vetämisestä. Hän viimeistelee KTM-tutkintoa Lappeenrannan teknillisessä yliopistossa pääaineenaan tietojohtaminen ja johtajuus, jossa Pro Gradu -tutkielman aiheena hänellä on luottamuksen ja innovaation välinen suhde. Paula on tuonut ensimmäisenä Suomeen italialaisen flowknow® business coaching -valmennusmetodin.

Tiistai 29.9.2020 klo 17.00-18.00

Etävalmennus – voit osallistua tietokoneeltasi tai mobiilisti.

Valmennus on maksuton MARKin jäsenille
(ryhmävalmennuksen arvo 900 €).
Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittaudu viimeistään 25.9.2020.

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää