Työntekijöiden ja johdon ääni on entistä keskeisempi osa brändin markkinointia

Ajatusjohtajuus on yksi vuoden 2024 trendeistä sosiaalisen median markkinoinnissa. Siinä, missä yritysbrändit ovat tottuneet rakentamaan brändiä yrityksen identiteetillä, ja työntekijät ovat tehneet social sellingiä tai henkilöbrändäystä usein markkinoinnista irrallaan, uusi strategia auttaa yhdistämään kaksi toimintoa yhteiseksi markkinoinnin funktioksi.

Käymme läpi:

  • Miksi rakentaa ajatusjohtajuutta?
  • Mikä on ajatusjohtajuuden rooli markkinoinnissa?
  • Ajatusjohtajuus LinkedInissä – työkaluja ja taktiikoita
  • Käyttäjän orgaaninen postaaminen
  • Yrityksen maksettu mainonta
  • Uusimmat LinkedIn-algoritmipäivitykset

Miksi osallistua?
Webinaarissa kuulet LinkedInin uusimmista työkaluista ajatusjohtajuuden tukemiseksi ja periaatteista uusimpien algoritmipäivitysten taustalla.

Kenelle?
Webinaari on suunnattu markkinoinnin ammattilaisille, jotka työskentelevät B2B-brändien tai ajatusjohtajien kanssa, tai kokevat olevansa itse alansa ajatusjohtajia.

Asiantuntija
Miikka-Markus Leskinen, YTM, Senior Digital Marketing Specialist, Fonecta

Miikka-Markus on ensimmäisenä suomalaisena vastaanottanut LinkedIn™ Certified Marketing Expert sertifikaatin LinkedInin toimistolla Lontoossa ja on yksi LinkedIn Marketing Labs -sertifikaattialustalla esitellyistä markkinoinnin asiantuntijoista. Miikka-Markuksen erikoisosaamisalue on maksettu LinkedIn-mainonta ja kansainvälinen B2B-markkinointi suomalaisille vientiyrityksille.

Aika
Torstai 21.3.2024 klo 10.00-11.15

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Jäseneksi?
MARKin jäsenenä saat viikoittain webinaarin ajankohtaisesta aiheesta sekä alan huippuasiantuntijoiden sisältöpankin heti käyttöösi. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Tutustu jäsenyyteen

KATSO TALLENNE