Miten brändin kehitystä voi mitata ja mitä kaikkea mittareiden takana on?

Webinaarissa avaamme ”Brändien arvostus” -tutkimuksen kautta niitä tekijöitä ja havaintoja, mitkä tekevät brändistä vahvan – jopa vuodesta toiseen.

Käymme läpi

  1. Miten brändejä tutkitaan?
    – Taustaa tutkimustyöstä
    – Miten tutkimusta voi hyödyntää, sen olennaisuus markkinoijalle
  2. Kulutuskäyttäytymisen muutos
    – Mitkä asiat vaikuttavat tällä hetkellä kulutusvalintoihin ja brändimielikuvaan?
    – Miten se heijastuu markkinoijan pöydälle?
  3. Brändien arvostus 2022 -tutkimus
    – Mikä listalla olevia brändejä yhdistää – vai yhdistääkö mikään? (vuosivertailua)
    – Vahvan brändin tunnusmerkit

Webinaari saa sinut pohtimaan

  • Hyödyntääkö yrityksesi tällä hetkellä parhaalla mahdollisella tavalla omia mittareitaan ja ovatko ne riittävät?
  • Miten bränditutkimuksen tuloksia voi hyödyntää päivittäisessä työssä?
  • Kuinka yhdistää tietoa eri tietolähteistä ja miten ottaa huomioon kulutuskäyttäytymisen muutokset brändityössä?

Kenelle?
Päivittäisessä työssään jollain tasolla markkinointiin ja brändin rakentamiseen sekä kehittämiseen liittyvien asioiden kanssa työskenteleville asiantuntijoille, päälliköille ja johtajille.

Asiantuntijat
Katja Sipponen, Senior Insight Manager & Anne Melander, Business Director, Taloustutkimus Oy

Katja vastaa Taloustutkimuksella mm. brändi- ja kuluttajatutkimuksista sekä ravintoon ja hyvinvointiin liittyvistä markkinatutkimuksista. Hänellä on taustaa sekä kuluttajamarkkinointipuolelta että markkinatutkimustoimistopuolelta.

Anne toimii Taloustutkimuksessa tiiminvetäjänä yksikössä, joka vastaa ravintoon, asumiseen ja hyvinvointiin liittyvistä markkinatutkimusratkaisuista. Hänen vahvuutenaan ovat monipuolinen työkokemus eri toimialoilta ja markkinointitutkimusten toteutuksesta ja ostamisesta.

Aika
Torstai 27.10.2022 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
Saat tämän tapahtuman hinnalla (129 €) koko vuoden MARK jäsenyyden ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme.
Lue lisää jäsenyyden eduista.

Katso webinaaritallenne: Arvostetuimmat brändit 2022