Miten hyödynnät verkkosivuston tuomia mahdollisuuksia markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämiseen?

Viimeisen puolentoista vuoden aikana asiakaskohtaamiset ovat siirtyneet harppauksilla digitaalisiin kanaviin ja verkkosivustojen rooli kauppapaikkana, liidigeneraattorina tai ylipäätään osana ostospolkua on kiistaton.

Digitaalisista kohtaamisista syntyy yhä enemmän dataa ja oikein valjastettuna tämä data on myös mitä parhain asiakasymmärryksen ja päätöksenteon tuki.

Datan hyödyntämisen ei tarvitse olla tähtitiedettä!

Mitä?
Tässä webinaarissa keskitymme käytännönläheisesti verkkosivustoihin ja verkkosivustodataan. Kuulet, miten voit analysoida dataa eri menetelmillä ja miten voit yhdistää erilaisia metodeja ja työkaluja esimerkiksi ostopäätökseen vaikuttavien tekijöiden ja erilaisten kävijäsegmenttien tarpeiden ymmärtämiseksi.

Kenelle?
Webinaari sopii markkinoijille, jotka haluavat oppia hyödyntämään datan tuomia mahdollisuuksia markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Työkaluista tutuiksi tulevat Google Analyticsia täydentävinä kysely-, click map- ja palautetyökalujen mahdollisuudet – ja kotiinviemisinä konkreettisia malleja datan haltuunottoon.

Asiantuntija
Sanna Åman, Senior Web Analyst, Competence Lead, Quru

Sanna toimii Qurussa konsulttina ja vastaa myös Qurun kompetenssikehityksestä. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus digiliiketoiminnan ja -markkinoinnin kehittämisestä datan ja web-analytiikan avulla eri toimialoilla. Käyttäjäkokemuksen parantaminen ja loppuasiakkaan ymmärtäminen ovat hänelle erityisen lähellä sydäntä olevia aiheita.

Aika
Torstai 11.11.2021 klo 10.00-11.00

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Asiakasymmärryksen syventäminen verkkosivuston datalla