Generatiivinen tekoälyvallankumous on yhtä iso muutos markkinoinnille kuin internet oli aikoinaan tiedonvälitykselle

Selvää on, että teknologian kehitysvauhtia vastaan ei voi taistella. Eikä kannatakaan. Mutta muutosta ei tarvitse jännittää – ainakaan silloin, jos on valmis oppimaan uutta. Tekoäly ei korvaa ihmistä, vaan vapauttaa meidät luovempaan ja strategisempaan työhön. Älä siis jää ihmettelemään, mitä ympärilläsi tapahtuu, vaan tule kuulolle. TulevAIsuus rakennetaan tänään.

Käymme läpi:
– Mitä generatiivinen tekoäly on?
– Miten tähän on tultu, missä nyt ollaan ja mihin ollaan menossa?
– Mikä on vaikutuksen laajuus?
– Mitä muutoksesta pitää ymmärtää?

Miksi osallistua?
Webinaarissa avaamme, miten generatiivisella tekoälyllä voi boostata markkinointiviestintää. Tämän jälkeen olet valmiimpi kohtaamaan muutoksen ja tiedät, mistä aloittaa. Luvassa on hyötytietoa, inspiraatiota sekä caseja!

Kenelle?
Sisältö on suunniteltu ensisijaisesti markkinointiviestinnän ammattilaisille, mutta se sopii myös kaikille tekoälystä kiinnostuneille.

Asiantuntijat
Jukka Niittymaa, Head of AI & Innovations, Sherpa
Elina Bono, CEO, Sherpa

Jukka on Sherpan tekkinörtti ja hänen ajattelussaan korostuvat innovatiivisuus, kyky analysoida monimutkaisia kokonaisuuksia ja jatkuva kiinnostus uusia ilmiöitä kohtaan. Jukalla on poikkeuksellisen nopea kyky sisäistää tietoa ja oppia sekä kiinnostua syvällisesti asioista juurta jaksaen. Tekoälystä ja digitalisaatiosta Jukka on kirjoittanut nettiin jo vuosia.

Energinen ja innostava Elina syttyy eniten myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä. Hän on pitkän uransa aikana tehnyt brändi-, tapahtuma- ja performance-markkinointia, viestintää, tutkimusta ja myyntiä sekä mainostajan, median että toimiston asiantuntija- ja johtotehtävissä. Työkokemuksensa ansiosta hän jos joku tietää, missä kohtaa yritys voi tehostaa markkinoinnin arjen tekemistä tekoälyn avulla.

Torstai 7.9.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Markkinointiliiton jäsenyys
Mistä markkinoinnissa puhutaan? Liity nyt jäseneksi ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa.
Lue lisää jäsenyyden eduista

Katso webinaaritallenne: Boostaa bisnestäsi tekoälyllä

Tulossa koulutus: Näin hyödynnät tekoälyä markkinointiviestinnässä

ti 24.10. klo 13-16