Luvut onnistuneesti kanavasta kulmahuoneeseen ja kasvuun

Miten yritykset tekevät liiketoimintaa palvelevaa digitaalisen markkinoinnin mittausta onnistuneesti? Entä kuinka se tuodaan osaksi organisaation kulttuuria ja arkea?

Näihin kysymyksiin vastaamme konkreettisten esimerkkien kautta. Lisäksi tarkastelemme, mikä on markkinoijan rooli, millaisia vaatimuksia siihen liitetään sekä mihin kaikki voi kaatua.

Kenelle?
Webinaari sopii päivittäisessä työssään jollain tasolla (digitaalisen) markkinoinnin datan kanssa kosketuksissa oleville asiantuntijoille, päälliköille ja johtajille.

Asiantuntija
Juha Pihkakoski, Chief Executive Officer, Aboad

Juha toimii tiiminsä kanssa eurooppalaisten kasvu ja suuryritysten digitaalisen kaupallisen kehityksen kumppanina. Ennen siirtymistä palveluntarjoajan puolelle hän teki uraa vahvasti Pohjois-Amerikan markkinoilla toimivissa kasvuyrityksissä markkinoinnin parissa ja on työskennellyt erilaisten yritysten kanssa pk-yrityksistä aina Fortune 500 -brändeihin.

Aika
Torstai 13.10.2022 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä varmistat eturivin paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa läpi vuoden ja saat koulutuksemme puoleen hintaan.
Lue lisää eduistamme

Katso webinaaritallenne: Digitaalisen markkinoinnin mittaaminen