Mitä katetaan markkinointipöytään keksien tilalle?  

Kolmannen osapuolen keksien käynnissä oleva poistuminen rikkoo digimarkkinointimallin; markkinoinnin vaikutusten seuraaminen, mittaaminen, optimointi ja tulosten aikaansaaminen nykymuodossaan muuttuvat. Miten markkinoijan tulisi varautua tähän?

 Tässä webinaarissa käymme läpi:

  • Mistä muutoksessa on kyse?
  • Mihin tulee varautua?
  • Mihin markkinoijan tulisi panostaa uudessa digimarkkinoinnin toimintaympäristössä?

Webinaari on hyödyllinen kaikille, jotka pyrkivät saamaan tuloksia aikaan digimarkkinoinnilla – niin mainostajille ja kuin toimistoille, jotka digimarkkinointia operoivat. 

Asiantuntija
Teemu Neiglick, CEO, Omnicom Media Group Finland

Teemun tehtävänä on huolehtia että OMG:n toimistojen asiakkaat kasvavat markkinoinnin keinoin. Hän on työskennellyt yli 20 vuotta digitaalisen liiketoiminnan, markkinoinnin, analytiikan ja markkinoinnin strategisen suunnittelun parissa. 

Aika
Torstai 30.9.2021 klo 10.00-11.00

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaariin.

Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Evästeet nyt ja lähitulevaisuudessa