Webinaarissa käydään läpi hakusanamainonnan näkökulmasta, mitä oikeasti tarkoittaa, kun mietitään asiakkaan polkua ensi kohtaamisesta ostoon. Kuinka luodaan yhtenäinen tarina ja kokemus, joka menee läpi asiakaspolun?

Asiakkaan polku ensi kohtaamisesta ostoon:

  • Intent (mitä halutaan löytää, tarve)
  • Interest (mikä mainoksista kohtaa intentio, mitä klikataan ja miksi)
  • Initiative (toiminta sivulla, jonne asiakas on ohjattu)

Yhtenäinen tarina ja kokemus, joka menee läpi asiakaspolun:

  • Haku ja ihmisen intentio sen takana
  • Kohdennus tähän intentioon
  • Kuinka viesti puhuttelee tarvetta haun takana
  • Laskeutumissivu ja kuinka se kohtaa tarpeen haun takana
  • Onnistumisen mittaaminen
  • Prosessi asiakkaan yhteydenoton jälkeen

Asiantuntija
Timo Jakola, Digital Marketing Mastermind, Call To Action Oy

Aika
keskiviikko 30.9.2020 klo 10.00-11.00

Paikka
Webinaari

Hinta
* MARKin jäsenille webinaari on maksuton
* Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €, joka laskutetaan erikseen.

Ilmoittautuminen
Viimeistään 28.9. mennessä.

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää