Mistä on onnistunut hakukoneoptimointi tehty?

Hakukoneoptimoinnista on tullut vuosien varrella olennainen osa yritysten markkinointiviestintää. Hakukoneoptimointi eli SEO koostuu poikkitieteellisestä joukosta erilaisia asioita, joiden avulla esimerkiksi verkkosivu yritetään nostaa hakutulosten kärkeen.

Mitä?
Webinaarissa kuulet konkretian kera, miten tätä laajaa kokonaisuutta on järkevää lähteä toteuttamaan, mitä kaikkea pitää ottaa huomioon ja minkälainen painoarvo erilaisilla tekijöillä on kokonaisuudessa. Tässäkin aiheessa hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty!

Käymme läpi markkinointia toteuttavan näkökulmasta, mitä on:

  1. On-page SEO
  2. Off-page SEO
  3. Tekninen SEO

Kenelle?
Webinaarista hyötyvät eniten yritysten viestintää ja markkinointia kehittävät, mutta se sopii kaikille, jotka haluavat tietää aiheesta. Sisältö tarjoaa yhteisen viitekehyksen koko yritykselle.

Asiantuntija
Tomi Kaitarinne, Director – Business & Technology, Kuuki Marketing Lab

Tomi on yksi markkinointitoimisto Kuuki Marketing Labin perustajista. Ennen Kuuki Marketing Labia Tomi oli kenties Suomen ensimmäinen ”digital strategist” titteliltään. Työssään Tomi operoi teknologioiden ja markkinoinnin välimaastossa.

Aika
Torstai 21.4.2022 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Markkinointiliiton jäsenyys
Lunasta itsellesi vuoden 2022 jäsenyys ja varmista eturivin paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa.
Lue lisää eduistamme

Katso webinaaritallenne: Hakukoneoptimoinnin rakennuselementit