Mikä tekee mainoksesta ikimuistoisen?

Mainonta on kuin peili, joka heijastaa elämäntapojen, kulttuurin, arvojen, unelmien ja roolimallien evoluutiota.

Vuoden viimeisessä MARK webinaarissa mainostoimisto Folk Finlandin luova johtaja Tommi Laiho ja toimitusjohtaja Pia Dahlman syventyvät hyvän mainosfilmin anatomiaan analysoimalla esivalittuja klippejä eri vuosikymmeniltä. Mitä voimme oppia näistä ikimuistoisista mainoksista? Tule poimimaan vinkit sekä osallistumaan keskusteluun – levyraatihengessä!

Mitä muistoja mainokset sinussa herättävät?
Tutustu aiheeseen lisää ja katso sarjan mainosfilmit.

Asiantuntijat

Tommi Laiho, Creator, Folk
Tommi on luova johtaja ja kirjailija, jonka intohimo on ymmärtää erilaisia ihmisiä ja heidän motiivejaan. Hän on palvellut mm. Lidliä, Snellmania, Kokkikartanoa, HelsinkiMissiota ja Veikkausta. Tommi on voittanut 30 Effie-palkintoa töillä, jotka ovat puhutelleet ihmisiä yli kohderyhmärajojen. 

Pia Dahlman, CEO, Folk
Pia on entinen jalkapalloilija, joka uskoo vahvoihin, yhdessä viihtyviin joukkueisiin. Sellaisiin kuin Folk, jossa luovuus, välittäminen ja huono huumori ovat läsnä päivittäin. Kuten myös epäonnistumisiin ja uteliaisuuteen, sillä ilman niitä ei voi saavuttaa mitään oikeasti hienoa. Jopa hieman ylimitoitettu kilpailuhenkisyys on saattanut johtaa myös siihen, että hän on ollut mukana lukuisissa alan palkintoja voittaneissa tiimeissä.

Aika
Torstai 14.12.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 179,80 € (sis. alv. 24 %). Maksu laskutetaan.

MARKin jäsenyys 
Mitä sinun tulisi tietää markkinoinnista juuri nyt?
Liity jäseneksi ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa – saat loppuvuoden maksutta!
Lue lisää jäsenyyden eduista

KATSO TALLENNE