Mistä tunnistat idean, joka saa aikaan elämyksen ja polttomerkitsee brändin?

Parhaat mainosideat koskettavat, kouraisevat, nostavat suupielet hymyyn, saavat raottamaan lompakkoa. Parhaat ideat syntyvät totuudellisuudesta, tunnevaltaisuudesta, hienovaraisuudesta ja merkitsevyydestä.

Tapahtuman aikana tutustut ideoihin, jotka ovat polttomerkinneet brändin mieleen ja sydämeen, ja ymmärrät, miksi ne ovat siihen kyenneet.

Näet, miten looginen voikaan olla liukuma liiketoimintaideasta brändi-ideaan, kommunikaatioideaan ja unohtumattomiin mainosideoihin.

Saat tietää, miten ikimuistoisia ideoita oppii ostamaan.

Miksi osallistua?
Webinaarin jälkeen tunnet päässeesi luovuuden sisäpiiriin ja osaat vaatia ideoita, jotka johtavat elämykseen.

Kenelle?
Yritysten päättäjille ja markkinointia tekeville tai tilaaville. Heille, jotka eivät tyydy tavanomaiseen.

Asiantuntija
Markku Rönkkö, kirjailija, copywriter, ohjaaja

Markku on julkaissut romaaneja, novelleja ja esseitä ja kirjoittanut teatterille ja televisioon. Copywriterina ja luovana johtajana hänet on palkittu maailman tärkeimmissä mainosalan kilpailuissa mukaan lukien Cannes, Clio, One Show, New York, London, Epica ja Eurobest. Kansallisia ja kansainvälisiä huomionosoituksia hänellä on yli 400. Elämä on.

Aika
Torstai 12.10.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Markkinointiliiton jäsenyys
Mitä sinun tulisi tietää markkinoinnista juuri nyt?
Liity MARKin jäseneksi ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa.
Lue lisää jäsenyyden eduista

Katso webinaaritallenne: Idea on kaikki