Mitä on insight ja mihin sitä käytetään markkinoinnissa?

Mainosalan konkari, luova johtaja Tommi Laiho avaa meille omakohtaisia kokemuksiaan insight-työstä niin brändien parissa kuin tarinankerronnassa.

Käymme läpi:

  • Mitä on insight?
  • Miksi se on tärkeää?
  • Miten sitä löydetään?
  • Mihin sitä käytetään?

Miksi osallistua?
Ihmisyyden ymmärtäminen on markkinoinnin ja vaikutuksen tekemisen elinehto. Webinaari kannustaa markkinoijia uteliaisuuteen ihmisyyttä kohtaan ja yrityksiä kehittämään omaa asiakasymmärrystään.

Kenelle?
Kaikille, jotka tekevät työtä asiakasymmärryksen, kohderyhmien, brändien rakentamisen ja vaikuttamisen parissa.

Asiantuntija
Tommi Laiho, Creator, Folk

Tommi on ollut mukana luomassa tarinoita brändeistä 25 vuotta. Lisäksi hän on kirjoittanut yli 500 markkinointiaiheista kolumnia sekä julkaissut palkitun rikoskirjan Uhanalaiset.

Aika
Torstai 3.11.2022 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
Saat tämän tapahtuman hinnalla (129 €) koko vuoden MARK jäsenyyden ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme.
Lue lisää jäsenyyden eduista.

Katso webinaaritallenne: Insight markkinoinnissa