Tunnista voimavarasi ja keskity olennaiseen

Itsensä johtaminen on tärkeä taito niin työelämässä kuin henkilökohtaisessa elämässä ja arjessa. Varsinkin nyt, kun erityisesti asiantuntijatyö ja johtaminen ovat koronaepidemian aiheuttamassa murroksessa, vaaditaan uudenlaista asennoitumista kaikilta: vastuuta itsestä, omasta työstä ja työyhteisöstä.

Tässä webinaarissa saat tietoa ja käytännön vinkkejä:

• itsetuntemuksesta ja motivaatiosta
  • omista voimavaroista vahvuuksineen ja heikkouksineen
  • tunteiden merkityksestä työelämässä
  • tavoitteiden asettamisesta ja keskittymisestä
  • ketterästä oppimisesta

Webinaarin vetäjänä on Paula Kuusipalo-Määttä, joka toimii liikkeenjohdon valmentajana, konsulttina ja palvelumuotoilijana auttaen yrityksiä kehittämään johtamista, organisaatiokulttuuria, innovaatiokyvykkyyttä, innovaatioprosesseja, sekä palveluprosesseja oman yrityksensä Paulos Oy:n kautta.

Ennen yrittäjäuraansa Paula kehitti innovaatiokyvykkyyttä ja innovaatioprosesseja VR-konsernin innovaatiopäällikkönä. VR:llä hän kehitti Ideat kehiin -toimintamallin, missä perinteinen aloitetoiminta uudistettiin digitaaliseksi, vuorovaikutteiseksi ja aktiiviseksi innovaatioprosessin alkupääksi. Hyvin organisoitu ja johdettu ideatoiminta tuottaa organisaatiolle miljoonien säästöjä henkilöstöltä ja asiakkailta tulleilla ideoilla.

Paula on tuonut ensimmäisenä Suomeen italialaisen flowknow® business coaching-valmennusmetodin. Hän on kokenut kouluttaja ja fasilitoija, jolla on kokemusta satojen koulutusten sekä työpajojen vetämisestä.

Tiistai 5.5.2020 klo 10.00-11.00

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti.

Webinaari on tarkoitettu MARKin jäsenille ja on se maksuton.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen viimeistään 3.5.2020 mennessä. Linkki webinaariin lähetetään osallistujille erikseen.

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Itsensä johtaminen