Kuinka tehdä markkinoinnin operaatioista ketterämpiä?

Useissa organisaatioissa ohjelmistokehittäjät ja designerit ovat jo pitkään puhuneet ketteristä toimintatavoista, ja ovat ratkaisuna löytäneet heille sopivat DevOps ja DesignOps -toimintatavat. Entä markkinointi?

Organisaation markkinointi koostuu monesta erillisestä osastosta, jotka usein ulkoistetaan joko osittain tai kokonaan. Löytyy analytiikkaosasto, PR, brändäys, graafinen design, digitaalinen markkinointi ja niin edelleen. Tällaisesta monitoimijaverkostosta on vaikea tehdä ketterää.

Webinaarissa käymme läpi, mistä ketterä markkinointiorganisaatio koostuu ja minkälaisilla konkreettisilla kehitysaskeleilla isokin markkinointiorganisaatio voi toimia ketterämmin.

Syvennymme seuraaviin osa-alueisiin:

• Dataan pohjautuva tekeminen ja pääsy dataan
  • Keskeisten markkinointimateriaalien rooli, kuka omistaa ja mitä?
  • Organisaation toimintatavat ja ketterä operointimalli

Tämä webinaari on hyödyllinen sinulle, jos koet, että markkinoinninekosysteemissäsi on turhaa hitautta – riippumatta siitä puhummeko päivittäisistä toiminnoista, pitkän linjan markkinointistrategiasta vai nykyisistä toimintojen solmukohdista.

Ilona Kuusela, Managing Consultant, Columbia Road

Ilona omaa vuosien kokemuksen kouluttajana ja puhujana. Hän on Aalto-yliopistosta valmistunut diplomi-insinööri, joka on työskennellyt Google Ads -kouluttajana Googlen partneriohjelmassa Suomessa. Nykyisessä roolissaan Columbia Roadilla, digitaaliseen myyntiin erikoistuvassa konsulttiyhtiössä, hän toimii markkinointiteknologiakonsulttina ja markkinointiteknologiatiimin suunnannäyttäjänä. Ilona on johtanut lukuisia growth hacking -kursseja ja auttanut lukuisia asiakasyrityksiä markkinointiteknologian ja tehokkaampien toimintatapojen implementoinnissa.

Torstai 6.5.2021 klo 10.00-11.00

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaariin.

MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Ketterä markkinointiorganisaatio