Uusasiakashankinnan tarve ei ole kadonnut

Luottamus, läpinäkyvyys, tehokkuus ja laatu korostuvat kuluttajaliidien hankinnassa ja hyödyntämisessä. Tässä webinaarissa käymme napakasti läpi liidinhankinnan kehystä, konsepteja, pelisääntömaisemaa ja case-esimerkkejä.

PUHHEVUORO 1
Kuluttajaliidit, konseptointi ja GDPR

• Kuluttajaliidit kumppaneilta GDPR-kehyksessä?
  • Ilmiöitä, riskejä, esimerkkejä

Jari Perko, toimitusjohtaja, ASML
Jari Perko (@asiakkuus) luotsaa Asiakkuusmarkkinointiliittoa, 200 yrityksen ja 3000 ammattilaisen asiakkuusyhteisöä. Hän työstää päivittäin konsultoiden, kirjoittaen ja luennoiden modernia tietointensiivistä asiakkuusmarkkinointia. Hän on vuosien ajan marinoitunut kotimaisessa ja kansainvälisessä pelisääntökeskustelussa ja edunvalvonnassa erityisesti tietosuojan saralla.

PUHEENVUORO 2
Kuluttajaliidien tuottaminen käytännössä

• Laadukkaat ja vastuulliset toteutustavat
  • Case esimerkit ja tulokset eri toimialoilta

Sami Lahtinen, toimitusjohtaja, LeadSpark
Sami on elokuusta 2020 alkaen toiminut LeadSparkin veturina. LeadSpark on suomalaisomisteinen vahvaan kasvuun tähtäävä kuluttajakontaktien hankintaan erikoistunut yritys, jonka arvoissa vastuullisuus ja laatu ovat toiminnan keskiössä.

Torstai 21.1.2021 klo 10.00-11.15

Webinaari

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittaudu mukaan hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaaria varten.

MARKin jäsenenä saat joka viikko räätälöidyn infopaketin ajankohtaisesta aiheesta webinaarin muodossa, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan.
Tutustu jäsenyyteen

Katso webinaaritallenne: Laadukas lupa markkinoida kuluttajille