Case LEGO® Serious Play® – Opi leikistä, luovuudesta ja asiakkuuskokemuksesta

Me kaikki elämme uudenlaisessa maailmassa, johon koronakevät viskasi meidät. Olemme siirtyneet kertaheitolla useita vuosia tulevaisuuteen, eikä siirtymä ole ollut kaikille helppo. Eikä kukaan tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan, vaan voimme vain arvailla sitä. Samalla meidän pitäisi pystyä kehittämään bisnestä kolme, jopa viisi vuotta eteenpäin. Siksi tarvitaan uusia työtapoja, uusia menetelmiä ja uutta suhtautumista kaikkeen tekemiseen. Tarvitaan keinoja, joilla pystymme luovempaan ajatteluun tulevaisuuden skenaarioiden rakentamiseksi. Yhdessä.

Webinaarissa esitellään LEGO® Serious Play® -menetelmä sekä siihen pohjautuva Shirute CX Play, joka mahdollistaa paremman bisneksen kehittämisen uudella ajattelutavalla. Opit leikistä, luovuudesta ja asiakkuuskokemuksesta sekä tutustut luoviin menetelmiin asiakas- ja työntekijäkokemusten kehittämisessä.

Webinaari on suunnattu markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille ja monialaisissa asiantuntijatehtävissä toimiville henkilöille, jotka haluavat syventää osaamistaan asiakaslähtöisen kulttuurin ja asiakkuuskokemuksen kehittämisessä. Sen  tavoitteena on tarjota osallistujille ymmärrystä luovasta menetelmästä, joka valtaa jalansijaa ympäri maailmaa tällä hetkellä poikkeuksellisen voimakkaaseen tahtiin. Vain osallistumalla livenä pääset kysymään oman kysymyksesi Sirteltä suorassa lähetyksessä!

Sirte Pihlaja, toimitusjohtaja, asiakkuuskokemusten suunnittelutoimisto Shirute

Sirte on myös maailmanlaajuisen Customer Experience Professionals Associationin (CXPA) Suomen toiminnanjohtaja (Certified Customer Experience Professional, LEGO® Serious Play® Trained Facilitator).

Sirte auttaa yritysten johtoa ja päättäjiä parantamaan tuottoja aitoon asiakasymmärrykseen perustuen yli 25 vuoden kokemuksellaan. Hän haluaa tuoda asiakasajattelun osaksi jokaisen organisaation kulttuuria, jotta se ei jäisi vain sanahelinäksi. Hän uskoo, että poikkeustilanteen kanssa parhaiten sinuiksi pääsevät ne organisaatiot ja yksilöt, jotka ovat valmiita muuttumaan – tarvittaessa radikaalistikin. Tässä muutoksessa tärkeintä on jokaisen oma asenne sekä aito halu auttaa asiakkaita ja ihmisiä ympärillämme.

Maailmanlaajuisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija on palkittu kansainvälisesti elämäntyöstään asiakkuuskokemusosaamisen edistämiseksi. Hänet valittiin tänä vuonna myös TOP 150 Global Customer Experience Thought Leaderiksi. Sirte on kirjoittanut kaksi kirjaa asiakaskokemuksesta. Näistä tuorein, Customer Experience 2, julkaistiin tänä kesänä ja siitä tuli välittömästi ilmestyessään maailmanlaajuinen best-seller.

Torstai 5.11.2020 klo 14.30-15.30

Webinaari

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen viimeistään 3.11. mennessä.

Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Leikin merkitys bisneksen kehittämisessä