Tavoita kohdeyleisösi monipuolisemmin ja tehokkaammin LinkedInissä

Mitä uutta LinkedIn tarjoaa mainostajalle? Oletko jo kokeillut LinkedIn-tapahtumia? Tässä webinaarissa sukellamme uusiin mainosmuotoihin ja tapahtumien markkinointiin.

Käymme läpi:

• LinkedInin uudet ominaisuudet & mainosmuodot (keskittyen pääasiassa mainontaan)
  • Case-esimerkit näiden käytöstä konkreettisesti
  • Tapahtumien mainonnan ja järjestämisen LinkedInin työkaluilla

Emmi Mikkola, Relationship Manager, Fonecta

Emmi edustaa LinkedIn Marketing Solutions -liiketoimintaa Suomessa. Hän vastaa media- ja mainostoimistosuhteista sekä koulutuksista asiakkaille ja kumppaneille Suomessa. Fonecta on toiminut Suomen ainoana LinkedIn Marketing Solutions -kumppanina vuodesta 2016. Fonectan kumppanit ja asiakkaat saavat heidän kauttaan enemmän ominaisuuksia ja dataa käyttöön, mitä itsepalvelulla saisi. Heidän kanssaan voi toimia joko tekemällä mainonnan itse, inhousena tai ulkoistaa mainonnan heille.

Torstai 18.2.2021 klo 10.00-11.00

Webinaari

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaaria varten.

MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan.
Tutustu jäsenyyteen

Katso webinaaritallenne: LinkedIn ja uudet mainosmuodot