Näin asetat markkinoinnin strategiset ja operatiiviset mittarit oikein

Markkinoinnin maailma on muuttunut huomattavasti viime vuosina ja yksi suurimmista haasteista, joihin yritykset tällä hetkellä törmäävät, liittyy markkinoinnin mittaamiseen ja sen arviointiin.

Markkinoinnin mittaaminen onkin tänä päivänä varsinainen taitolaji. Tarjolla olevan datan määrä vie helposti huomion pois olennaisista mittareista, ja organisaatiossa jäädään kiinni lukuihin, jotka eivät merkitse isossa kuvassa yhtään mitään.

Tässä webinaarissa käymme läpi markkinoinnin mittaamisen haasteita ja puhumme siitä, miten mittarit ja KPI:t asetetaan oikein, jotta ne palvelevat tarkoitustaan.

Tapahtuma saa sinut pohtimaan:

  • Onko markkinoinnin mittarit asetettu oikein?
  • Arvotetaanko mittareita oikein organisaatiossa?
  • Ohjaavatko markkinoinnin strategiset mittarit kohti oikeaa suuntaa?

Kenelle?
Tapahtuma on suunnattu ensisijaisesti markkinoinnin ammattilaisille, mutta siitä on hyötyä myös myyntijohtajille ja johtoryhmän jäsenille.

Asiantuntija
Laura Myllykoski, B2B-markkinoinnin strategisti & mediatoimiston johtaja, Trickle

Lauralla on yli 13 vuoden kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja myynnistä verkossa. Viimeiset kahdeksan vuotta urastaan hän on omistanut B2B-yritysten markkinoinnin kehittämiseen ja auttanut lukuisia yrityksiä tekemään yhteensä kymmeniä miljoonia euroja liikevaihtoa digitaalisen markkinoinnin avulla, hyödyntäen erilaisia kasvustrategioita.

Aika
Torstai 9.11.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

MARKin jäsenyys 
Mitä sinun tulisi tietää markkinoinnista juuri nyt?
Liity jäseneksi ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa – saat loppuvuoden maksutta!
Lue lisää jäsenyyden eduista

Katso webinaaritallenne: Markkinoinnin mittaaminen on taitolaji