Ajatuksia tavoitteista ja mittatikuista Baronan markkinoinnin ja viestinnän muutosmatkalta

Kaikkea voi mitata. Paljon pitää mitata. Vaan millaisella mittaamisella on lopulta merkitystä?

Mittaamalla arvioimme onnistumistamme ja avarramme muille vaikuttavuuttamme. Mutta kaikista tärkeintä markkinoinnin ja viestinnän mittaamisessa on tunnistaa haasteemme; mitä haluamme ja aiomme toiminnallamme saada muuttumaan?

Webinaarissa käymme läpi Aarne Töllisen ajatuksia markkinoinnin ja viestinnän mittaamisesta. Oikeiden vastausten sijaan näkemyksiä, miten monialaisessa palveluyhtiössä, Baronalla, marcom-toiminnetta mitataan ja miksi. Pysähdymme suurten asioiden ja pienten esimerkkien äärelle miksi-miten-mitä -strategiakehyksessä.

Kenelle?
Webinaari sopii kenelle tahansa uteliaalle markkinoijalle. Jokaiselle markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiselle, joka haluaa omaa vahvistaa ajatteluaan tai etsiä uusia herätteitä. Onpa sitten kuulemastaan samaa tai toista mieltä.

Aarne Töllinen, Barona

Kyselyikään jämähtänyt Aarne johtaa CMO:na monialaisen palveluyhtiön, Baronan, markkinointia ja viestintää. Hän rakastaa dataa ja intoilee teknologioista, mutta samalla haikailee olanyliheitinten ja käännösiskelmien kulta-ajalle. Ennen Baronaa Aarne työskenteli mediatoimisto ToinenPHD:lla sekä useammalla eri toimialalla markkinoinnin, myynnin ja viestinnän johtotehtävissä. Baronalla työpäivät täyttyvät pienistä helpoista ja suurista haastavista asioista markkinoinnin, viestinnän ja liiketoiminnan kehittämisen ympärillä. Aarnen työfilosofia onkin ”katse horisontissa ja kädet sopivasti savessa”.

Torstai 4.11.2021 klo 10.00-11.00

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Markkinoinnin tuloksellisuuden mittaaminen