Miten markkinointi voi lisätä yrityksen arvoa yli 95 %:n varmuudella?

Yleinen ongelma markkinoinnissa on sen vaikuttavuuden (ROI) osoittaminen. Käymme webinaarissa läpi miksi ja miten tiede voi osoittaa satojen tutkimustulosten voimalla markkinoinnin kasvattavan:

• liikevaihtoa
  • kannattavuutta
  • yrityksen arvoa

Mitä?
Maalaamme kokonaiskuvan markkinoinnista kasvun ajurina ja osoitamme, miten markkinoinnin tehokkuutta voidaan ennakoida tieteen avulla – jopa 95 %:n varmuudella. Käymme myös läpi dataa siitä, miten mainonnallakin on oma vaikutuksensa yrityksen arvon kasvuun, mutta kannattaa varautua, sillä sen suuruus ei tule päätä huimaamaan!

Kenelle?
Tapahtuma sopii markkinointijohtajille, markkinoinnista vastaaville sekä kaikille markkinoinnin ammattilaisille.

Asiantuntija
Markus Kivikangas, CEO/Founder, Steinheide Oy

Markus on koulutukseltaan psykologi ja hän on vetänyt aikanaan Helsingin yliopistolla ja Aalto yliopistolla useampia tieteellistä psykologiaa, neurotieteitä, psykofysiologiaa ja aivokuvantamista markkinointiin soveltavia tutkimusprojekteja.

Keskiviikko 12.4.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 145 €. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
MARK jäsenyys kannattaa – yhden tapahtuman hinnalla (145 €) pääset kaikkiin vuoden webinaareihin sekä katsot MARKme- sisältöpalvelusta tallenteita rajoituksetta. Liity nyt mukaan!

Katso webinaaritallenne: Markkinointi ja yrityksen arvon kasvu