Onko markkinointi tukitoiminto vai liiketoiminnan ydinkyvykkyys?

Kasvuyrityksen kasvun mahdollistajina toimivat erottuva tuote tai palvelu, asiakaslähtöinen tapa myydä ja kyky luoda arvoa asiakkaalle. Ovatko nämä teemat vain markkinoinnin agendalla vai ovatko ne osa koko johtorymän asialistaa?

“Growth mindset” eli kasvuhakuinen ideologia ja kulttuuri yrityksessä takaa, että markkinointi ja kaupallistaminen ovat yrityksen toiminnan ytimessä. Erottautuminen vaatii koko organisaation panoksen ja yhteen suuntaan tekemistä; näin se ei voi olla vain yhden toiminnon erillistä tekemistä, saatikka tukifunktio.

Kati Sulin käy tätä filosofiaa läpi Heltin kasvutarinan kautta – tule mukaan keskustelemaan!

Asiantuntija
Kati Sulin, toimitusjohtaja, Heltti

Kati Sulin on digitaalisen liiketoiminnan ammattilainen ja Heltin toimitusjohtaja. Aiemmin hän on ollut muun muassa Ifolorin toimitusjohtaja Pohjoismaissa ja Terveystalon digitalisaatiojohtaja.

Aika
Torstai 6.6.2024 klo 10.00-11.15

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 24 %). Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina 
Saat koko vuoden MARK-jäsenyyden vain 145 eurolla ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!
Lue lisää jäsenyyden eduista