Koukku, tarina & tarjous

Digitaaliset ostopolut ovat usein rikki: websivut, konversiopisteet, käyttökokemus, analytiikka, yleisöjen rakentaminen eri kanaviin, myyntitekstit, mainonta ja automaation hyödyntäminen. Tulokset hajoavat ja kokonaiskuvaa on vaikea muodostaa saati rakentaa asiakkaan matkasta selkeää ostopolkua. Käsikirjoitus puuttuu.

Tässä webinaarissa käymme läpi toimivan digitaalisen ostopolun elementtejä.

Kanavakohtainen koukku
Tulosta tuovan digitaalisen ostopolun liikenteen lähteenä yksi taktiikka tai kanava ei riitä. Siksi markkinointiohjelman kanavakohtaisissa kampanjoissa pitää jaksottaa, ajoittaa ja kierrättää valittuja teemoja sekä sisältöjä eri formaateissa niin, että liikennettä syntyy.

Tarinasta sopimukseen
Asiakaskokemus, mikä on syntynyt ostopolulla ja ne odotukset, mitkä tarinat ja myyntipuheet ovat luoneet, pitää lunastaa täydellisellä tarjouksella. Asiakkaan matka ja luottamus saavat lommon, jos sopimuksen tekeminen on liian monimutkaista. Koukku sai huomion, tarina rakensi arvon tarjoukselle. Nyt sopimus pitää lunastaa ja klousata tämä kaari.

Kenelle?
Webinaari sopii sinulle, jos haluat ymmärtää, miten digitaalinen ostopolku rakennetaan. Saat erityisesti hyötyä, jos kipuilet huonojen tulosten kierteessä ja digi ei tuo virtaa liiketoimintaan.

Jouni Koistinen, Coco Invest Oy

”Olen ollut mainostoimistoyrittäjänä yli 30 vuotta. Digimarkkinointia olen tehnyt koko internetin ajan. Markkinoinnin automaation parissa olen konsultoinut yli 10 vuotta. Minulle mielenkiintoisimpia ovat vaativat tehtävät, joissa luodaan asiakkaalle näkemys tämänhetkisestä kokonaistilanteesta, kehitetään selkeät työtavat sekä lopuksi ohjataan etenemispolulle ja saadaan digimarkkinointi tuottamaan. Coco Invest on perheyhtiö ja HubSpotin kultapartneri jo toisen kerran.”

Torstai 28.10.2021 klo 10.00-11.00

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Miten digitaalinen ostopolku rakennetaan?