Näin tuet asiakasta muuttuneessa ostopäätösprosessissa

Myyntiä ja markkinointia ei voi suunnata onnistuneesti, jos ei ymmärrä valtavasti muuttunutta ostopäätösprosessia. Ostamisen muutoksen ymmärrys avaa näkökulmat siihen, miten voimme koko organisaatiossa auttaa asiakasta ostamaan.

Saat 25% teoriaa, 75% tosielämän kokemuksia.

Mitä?
Webinaarissa käymme läpi päälinjat siihen, miten B2B-ostopäätösprosessi asiakkaan näkökulmasta etenee. Tämän pohjalta vastaamme parhaiden käytännön esimerkkien kautta menetelmiin ja painotuksiin, mitä asiakas myyjäorganisaatioilta haluaa ja tarvitsee.

Saat myynnin ja markkinoinnin kannalta asiakkaan keskeisimmät kipukohdat selville ja pääset tarjoamaan niihin asiakaslähtöisesti apua, tukea ja näkemystä.

Kenelle?
Jos suunnittelet myyntiä ja markkinointia yrityksessä, tämä webinaari on sinulle! Pääset aloittamaan uuden vuoden 2022 niillä painotuksilla, joita asiakkaanne teiltä tarvitsevat.

Asiantuntija
Katri Tanni, perustaja & Senior Advisor, Differo Oy

Katri valmistelee aiheesta kirjaa ja avaa webinaarissa ostopäätösprosessin muutoslinjoja sekä tarjoilee parhaat käytännöt siihen, miten voimme vastata muutokseen.

Katri on toiminut myynnin ja markkinoinnin kehityksen parissa yli 15 vuotta. Hän innostuu myynnin ja markkinoinnin muutoksesta sekä asiakasymmärryksestä  ja palaa halusta löytää muutokseen arjen vastauksia ja työmalleja.

Aika
Torstai 9.12.2021 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Markkinointiliiton jäsenyys – Liity nyt, maksa vasta tammikuussa!
Lunasta itsellesi vuoden 2022 jäsenyys ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa. Saat loppuvuoden kaikki MARK webinaarit maksutta.
Lue lisää eduistamme

Katso webinaaritallenne: Ostokäyttäytymisen muutos