Paras mainos tarvitsee luovuuden lisäksi testaamista, iteroimista ja oppimista

Menestynyt mainos ei usein synny vain luovan innovaation lopputuloksena vaan siihen vaaditaan myös systemaattista työtä. Parhaat mainokset syntyvät siten, että mainoksen ideoita testataan jo varhaisessa vaiheessa, ideoita työstetään eteenpäin, ja taas testataan ja iteroidaan. Parhaaseen lopputulokseen pääsevät ne, jotka tuntevat asiakkaansa parhaiten ja oppivat nopeiten tuottamaan heitä kiinnostavia viestejä.

Työkalu markkinoinnin ammattilaiselle
Cambri on työkalu, jonka avulla voit testata toimiiko suunnittelemasi mainos käyttäen tätä filosofiaa. Cambrin toiminta perustuu siihen, että käyttäjä syöttää järjestelmään ensin testattavan mainoksen tai ideoita mainoksesta. Sen perusteella Cambri luo siitä valmiin kyselyn. Kysely lähetetään käyttäjän valitsemalle kohderyhmälle, ja tulokset saadaan jo seuraavana päivänä tai viimeistään parin päivän kuluttua. Käyttäjän ei tarvitse olla tutkimuksen ammattilainen vaan markkinoinnin ammattilainen, joka haluaa suunnitella parhaiten toimivaa mainontaa.

Webinaarissa keskustellaan siitä, mitkä ovat mainonnan testauksen best practicet.

Webinaarin asiantuntijana on Outi Somervuori, Cambri.
Outilla on pitkä kokemus tutkijana liittyen tuote- ja palvelu- ja markkinointiviestinnän ideoiden ja konseptien kiteyttämiseen ja testaukseen. Koulutukseltaan hän on kauppatieteiden tohtori (Aalto & Standford).

Webinaari on tarkoitettu MARKin jäsenille ja se on maksuton.
Linkki webinaariin lähetetään sähköpostilla osallistujille lähempänä ajankohtaa.

Tiistai 26.5.2020 klo 10.00-11.00

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti.

Webinaari on tarkoitettu MARKin jäsenille ja on se maksuton.

Ilmoittautuminen viimeistään 24.5.2020 mennessä.

MARK jäsenyys
MARKin jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Testaamalla paras mainos