Tuntuuko siltä, että markkinoinnin suunnittelu on aina sitä samaa? Ideat muistuttavat toinen toisiaan?

On luonnollista, että ajattelumme suunnittelutyössä noudattaa aina samoja ajatustapoja ja rutiineja. Luovuuden näkökulmasta asioiden tekeminen aina samalla tavalla johtaa kuitenkin kapeaan ajatteluun. Miten voisit  lähteä muuttamaan ja muokkaamaan omaa, sekä markkinointitiimisi ajattelua rohkeammaksi ja luovemmaksi?

Tässä webinaarissa kuulemme:

• Mikä saa meidät ihmiset löytämään oman rohkeuden olla luovempia?
  • 5 räjäyttävää reseptiä joilla synnytät voimakkaampia ideoita yhdessä.

Sopii sinulle, joka etsit uusia näkökulmia markkinointiin ja haluat kehittää ajatteluasi. Nämä taidot ovat 2020-luvun tärkeimpiä työelämätaitoja muuttuvassa maailmassa. Sopii myös sinulle, joka haluat luoda innovatiivisempia markkinoinnin konsepteja.

Asiantuntijat
Johanna Lehtonen, Co-Founder ja Brando Louhivaara, CEO & Co-Founder, Kollabolla

Johanna on sydämellä johtamisen ihmenainen. Kollabollan toisen perustajan tarina ponnistaa markkinatutkimuksen, kasvuyritysten ja digitalisaation risteyskohdasta. Johannalla on yli 20 vuoden kokemus eri kokoisten yritysten markkinoinnin strategisesta suunnittelusta sekä käytännönläheisestä toteuttamisesta.

Brando on luovaa energiaa pursuava luovan ajattelun supermies. Brandolla on yli 30 vuoden kokemus esimies- ja asiantuntijatehtävissä luovilla aloilla, luovana johtajana rohkeiden brändien, journalismin ja innovatiivisten sisältöjen ja strategisen magiikan maailmoissa.

Torstai 27.5.2021 klo 10.00-11.00

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Räjäyttävä reseptiikka erottuvaan markkinointiin

Aiheesta myös koulutus: Luovan ja erottuvan markkinoinnin uudet työkalut