Näin saat oikealla asenteella ja osaamisella varustetut osaajat kiinnostumaan yrityksestäsi

Rekrytointi on muuttunut kovaksi kilpailuksi. Samoista osaajista ja asiantuntijoista on pulaa, ja parhaat osaajat ovat entistä kriittisempiä valitessaan työnantajia.

Tässä webinaarissa saat konkreettisen casen kautta esimerkkejä siitä, miten rekrymarkkinoinnin avulla voidaan tavoittaa oikeat osaajat. Webinaarissa käsitellään miten markkinointitoimisto Call To Action Oy rakensi KPA Uniconin kanssa KPA Uniconille mittavan tehokkaan rekrymarkkinointikokonaisuuden.

Webinaarin vetäjinä ovat KPA Uniconin henkilöstöjohtaja Sisko Kivistö ja markkinointitoimisto Call To Action Oy:n folkloristi ja rekrymarkkinoinnin mestari Tuomas Kylänpää.

Sisko Kivistö on koulutukseltaan hallintotieteilijä, ripauksella kauppatieteilijää. Parinkymmenen vuoden kokemus hyvin monipuolisista henkilöstöhallinnon tehtävistä muun muassa TeliaSoneralla ja Outokummussa sekä nyt energia-alan yrityksessä KPA Uniconilla. Kivistö on kiinnostunut erityisesti työntekijäkokemuksen kehittämisestä; yrityksen tuloksen tekee osaava, hyvinvoiva ja motivoitunut henkilöstö.

Tuomas Kylänpää on taustakoulutukselta tarinoihin erikoistunut folkloristi, lisäksi hän on kouluttautunut tuotekehittäjäksi ja innovaattoriksi. Hän erikoistunut Pohjois-Australian aboriginaalien musiikillisiin ja uskonnollisiin rituaaleihin ja Kylänpää on otettu paikallisen heimon jäseneksi. Viidakko ei ollut kuitenkaan Kylänpään paikka, vaan hän on löytänyt ammatillisen itsensä yritysten markkinoinnin kehittäjänä, tarinallistajana sekä tuotekehitykseen, rahoitukseen, strategiatyöhön ja osaavan työvoiman saatavuuteen erikoistuneena asiantuntijana. Tätä työtä hän on tehnyt vuodesta 2003 lähtien muun muassa kansainvälisessä projektissa, ELY-keskuksessa, oppilaitoksessa ja aleellisessa kehittämisyhtiössä ja nyt markkinointitoimisto Call To Actionissa.

Maanantaina 4.5.2020 klo 10.00-11.00

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti.

Webinaari on tarkoitettu MARKin jäsenille ja se on maksuton.

Ilmoittautuminen viimeistään 2.5.2020 mennessä. Linkki webinaariin lähetetään osallistujille erikseen sähköpostilla ennen tilaisuutta.

Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Rekrymarkkinointi