Ota kaikki irti somekanavistasi

Kuinka saada kaikki irti somekanavista? Entä miten liiketoiminnan tavoitteet näkyvät organisaation sometileillä?

Tässä käytännönläheisessä webinaarissa pureudutaan case-esimerkkien avulla tehokkaaseen ja tulokselliseen somesisällöntuotantoon. Opit myös, kuinka vaikuttajamarkkinointia ja yhteisön tuottamaa sisältöä hyödynnetään osana sisältösuunnitelmaa, ja miten ansaitun median ja maksetun mainonnan kautta maksimoidaan laaja näkyvyys ja tavoitteisiin pääseminen.

Varpu Rusila, strategi, PING Helsinki

Varpu on PING Helsingin strategiajohtaja ja datavelho. Diplomi-insinöörinä Varpun erikoisalaa ovat data ja analytiikka yhdistettynä luovaan tarinankerrontaan. Vahvan vaikuttajaprofiilin omaava Varpu luotsaa yli 90 000 ihmistä kuukaudessa tavoittavaa someyhteisöä, englanninkielistä Suomi-sisältöä tuottavaa Her Finlandia.

Torstai 18.3.2021 klo 10.00-11.00

Webinaari

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaariin.

MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Sosiaalinen media liiketoiminnan tukena