Kylmästä kontaktista kuumaan kosketukseen – Case Yle

Mediassa onnistuminen on aina puettu tavoittavuudeksi. Ja tavoittavuus on tarkoittanut milloin arvoa, milloin kaupallista potentiaalia ja milloin merkitystä omassa toimintaympäristössä. Digitaalisuus muuttaa kuitenkin sen, miten tulisi ymmärtää onnistuminen asiakkuudessa.

Millä keinoin jättää itsestä muistettava jälki?
Miten saada asiakkaat valitsemaan juuri sinut?
Muuttaako tekoäly lopulta kaiken?

Jaakko Lempinen käy läpi Ylen muutosmatkaa eilisestä tähän päivään ja kertoo siitä, mitä jokaisen yrityksen pitäisi oivaltaa nykypäivän digitaalisesta toimintaympäristöstä. Samalla avataan myös kulmaa, miten Yle nykyisessä vaikeassa mediatilanteessa onnistuu palvelemaan lähes jokaista suomaista hyvin ja miten Areenasta tuli suomalaisten rakastetuin digitaalinen brändi.

Webinaari saa sinut pohtimaan
Miten digitaalisuus muuttaa kaiken sen, mitä asiakkuudesta ja asiakassuhteista pitäisi ajatella? Miten rakentaa merkityksellistä ja kestävää suhdetta suomalaisiin?

Kenelle?
Webinaarista hyötyvät niin markkinoinnin asiantuntijat kuin kaikki, joiden tehtävänä on miettiä, millä mekanismeilla yritysten tulee pohtia arvon luontia toimialasta riippumatta – nykyhetkestä kohti tulevaisuutta.

Jaakko Lempinen, Head of Customer Experience, Yle

Jaakko Lempinen on Suomen johtavia asiakaskokemuksen ja tiedolla johtamisen asiantuntijoita. Työssään hän yhdistelee niin strategista johtamista, muotoilua, arvonluonnin mekanismeja, tekoälyn mahdollisuuksia sekä kirkkauden tuomista pimeyden laaksoihin. Pitkän kaupallisen mediauran jälkeen, hän on viime vuodet vastannut Ylen asiakaskokemuksesta sekä tiedolla johtamisesta.

Torstai 4.5.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 145 €. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
Saat tämän tapahtuman hinnalla (145 €) koko vuoden MARK-jäsenyyden ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!

Katso webinaaritallenne: Strateginen asiakaskokemus