Suomalaiset brändit ovat jääneet jälkeen asiakasymmärryksessä ja brändin rakentamisessa – miten voimme korjata tilanteen ja palauttaa asiakaslähtöisen kilpailukyvyn tiedolla johtamisella?
Asiakasymmärrys luo pohjan pitkäjänteiselle tuloksellisuudelle. Suomessa on historiallisesti keskitytty insinöörimäisesti tuotteeseen, mutta nykypäivän globaalissa kilpailuympäristössä asiakasymmärrykseen pohjautuva brändi toimii kilpailuetuna ja kasvattaa tutkitusti liiketoimintaa. Brändiä pitää kuitenkin osata johtaa ja mitata, jotta linkki liiketoimintaan pysyy tiiviinä.
Käymme läpi:
- Millaisilla metriikoilla brändiä tulisi johtaa?
- Mitkä ovat uusimmat tavat mitata ja kehittää brändiä?
- Millainen brändijohtamisen malli ajaa tuloksellisuutta & asiakasymmärrystä?
Palaute webinaarista
”Todella paljon asiaa ja asiantuntemusta ja luennoitsijoilla aito kyky ja halu jakaa osaamistaan.”
”Asiansa hallitsevat puhujat. Hienoa, että brändäystä taustoitetaan hieman teoreettisemmistakin lähtökohdista.”
Kenelle?
Webinaarista hyötyvät erityisesti markkinointipäättäjät, yritysjohto sekä asiakkuustiimit toimistoissa. Sisällöstä on hyötyä myös niille, jotka haluavat ymmärtää aihetta paremmin.
Asiantuntijat
Jukka Ihalainen, strategiajohtaja & Laura Siltanen, asiakkuusjohtaja
Dagmar
Jukalla on pitkä kokemus brändi- ja markkinointistrategioiden rakentamisesta sekä Suomessa että kansainvälisesti. Ennen kotiutumista Dagmariin, hän työskenteli McCann Worldgroupissa Pohjoismaiden yksikössä tutkimus- ja strategiajohtajana sekä vastasi markkinoinnin tehokkuudesta Pohjoismaissa. Jukka on konsultoinut fortune 500 -yhtiötä, pörssiyhtiöitä sekä lokaaleja pienempiä asiakkaita eri toimialoilta.
Lauralla on yli 20 vuoden kokemus strategisesta markkinoinnista ja brändijohtamisesta niin asiakkaan kuin toimistonkin puolella. Laura kokee missiokseen suomalaisen markkinointiosaamisen kasvattamisen ja suhtautuu intohimoisesti koko markkinoinnin keinovalikkoa hyödyntävään, asiakaslähtöiseen markkinointiin.
Aika
Torstai 26.9.2024 klo 10.00-11.15
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 25,5 %). Maksu laskutetaan.
Peruutusehdot
Jäsenenä osallistuminen on maksutonta ja henkilökohtaista, eikä paikkaa voi siirtää toiselle henkilölle. Tallenne tulee katsottavaksi MARK me -palveluumme. Jos et ole MARKin jäsen ja ostat paikan webinaariin, verkkokaupan sopimusehdot löydät täältä. Ota tarvittaessa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi
Jäsenyys kannattaa aina
Saat koko vuoden MARK-jäsenyyden vain 145 eurolla ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!
Lue lisää jäsenyyden eduista