Kuinka johdat tuloksellista markkinointia vuonna 2022?

Vaatimukset markkinoinnin mitattavuudesta ovat kasvaneet. Vaikka digitaalisuus tarjoaa siihen tänä päivänä yhä parempia keinoja, liian harvassa yrityksessä markkinoinnin kontribuutiota on mitattu euroissa. Ja kun sitä aletaan mittaamaan, ensimmäiset tulokset eivät ole välttämättä kauniita.

Nesteen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen johdattaa sinut tuloksellisen markkinoinnin johtamiseen. Mitä tuloksellinen markkinointi tarkoittaa, mitä asioita kannattaa mitata, miten mittaaminen aloitetaan ja miten tiimin osaamista kehitetään?

“Kun tuloksellisen markkinoinnin makuun pääset, et muuta markkinointia enää suostu tekemään. Muuten markkinoinnista jää uupumaan se tunne, jonka haluat uudelleen ja uudelleen kokea. Se tunne, kun näet oman tekemisesi jäljen ja vaikutuksen yrityksellesi tärkeissä mittareissa.”

Kenelle?
Kaikille, jotka haluavat ymmärtää tuloksellista markkinointia. Erityisesti sinulle, joka olet markkinoinnin johdossa tai haluat kasvaa tulevaisuuden markkinointijohtajaksi.

Mika Hyötyläinen, Vice President, Marketing, Data & Digital, Neste

Mikalla on lähes 20 vuoden työkokemus vaativissa markkinoinnin tehtävissä. Datan hyödyntäminen, markkinointiviestintä, digitalisaatio, asiakasymmärrys ja palvelumuotoilu ovat hänen ydinosaamisalueitaan. Erityisesti datan hyödyntämiseen markkinoinnissa hän on paneutunut jo kymmenen vuoden ajan. Vaikka tietyt asiat markkinoinnin mittaamisessa ovat kehittyneet valtavasti viimeisen kymmenen vuoden aikana, on siinä Mikan mukaan vielä paljon tehtävää.

Perjantai 21.1.2022 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Lunasta itsellesi vuoden 2022 jäsenyys ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa. Saat kaikki MARK webinaarit maksutta.
Lue lisää eduistamme

Katso webinaaritallenne: Tuloksellisen markkinoinnin menestysresepti