Kahdeksan kriittistä tekijää, joilla saat Google-mainontasi lentoon

Google-mainonta on helppo aloittaa, mutta sen kanssa on yhtä helppo hukata rahat. Jotta saat täyden hyödyn irti, tarvitset vähintään ammattilaisen neuvoja.

Mitä?
Webinaarissa selitetään auki kahdeksan kriittistä tekijää, jotka sinun täytyy ymmärtää saadaksesi Google-mainontasi lentoon – jopa markkinaa nopeampaan kasvuun ja tuottoon.

Kenelle?
Päättäjille ja tekijöille. Webinaarissa ei syvennytä itse mainosjärjestelmän operointiin, vaikka siinä opitaankin konkreettisia parannuskeinoja. Jos yrityksesi investoi Googleen euronkin, hyödyt tästä webinaarista.

Asiantuntija
Toni Voutilainen, Head of Paid Search, Tulos

Toni on yksi Suomen kokeneimmista Google-mainonnan asiantuntijoista ja pioneeri sen testaamisessa, mittaamisessa ja valjastamisessa bisneksen kasvattamiseen. Menestystarinoita löytyy niin Suomen mittakaavassa kuin kansainvälisestikin.

Tulos on tehnyt Suomen tuloksekkainta digitaalisen markkinoinnin konsultointia jo vuodesta 2008. Sille on myönnetty Great Place to Work-, Kauppalehden Menestyjäyritys- ja Asiakastiedon Suomen Vahvimmat -sertifikaatit.

Aika
Torstai 18.11.2021 klo 10.00-11.00

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Markkinointiliiton jäsenyys – Liity nyt, maksa vasta tammikuussa!
Lunasta itsellesi vuoden 2022 jäsenyys ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa. Saat loppuvuoden kaikki MARK webinaarit maksutta.
Lue lisää eduistamme 

Katso webinaaritallenne: Tuottavan Google-mainonnan ABC