Työnantajabrändäys ei ole vain rekrytoinnin ja HR:n pöydällä – avainasemassa on työntekijöiden äänen valjastaminen brändityöhön

Ilman ihmisiä ei ole myöskään menestyviä yrityksiä. Vahva työnantajabrändi auttaa houkuttelemaan juuri oikeat tekijät ja samalla se rakentaa koko yrityksen brändiä.

Taktiikat työnantajabrändäykseen Suomessa ovat lapsen kengissä ja nyt on oiva aika erottua pienelläkin panostuksella. Tässä työssä ei perinteinen ja tarkkaan harkittu yritysmarkkinointi toimi, vaan avainasemassa on työntekijöiden äänen valjastaminen brändityöhön.

Miten tämä tehdään? Miten varmistamme, että viestintämme on läpinäkyvää, aitoa ja inhimillistä? Miten markkinointi ja työnantajabrändäys saadaan lopulta tukemaan toisiaan ja johdon agendalle?

Käymme läpi, miksi:

  • ilman erottuvuutta yritys jää ikuiseksi kakkoseksi, kun alan huippuosaajat pohtivat tulevaisuuden työnantajaa.
  • voittavilla yritysbrändeillä on yhtenäinen tarina, visio, arvot ja tarjoama koko organisaation tasolla (myös työnantajana) ja näistä osataan viestiä vaikuttavasti eri avainkohderyhmille.
  • työnantajabrändäys ei ole vain rekrytoinnin ja HR:n pöydällä – jokainen työyhteisön jäsen kantaa kortensa kekoon rakentamalla tervettä työkulttuuria ja lopulta työntekijäkokemuksesta viestimällä.

Kenelle?
Sinulle, joka olet kiinnostunut laajentamaan ymmärrystäsi, mitä työnantajabrändäyksellä konkreettisesti tarkoitetaan ja miksi se on kriittistä yrityksen brändin rakentamisessa. Saat mukaasi konkreettisia vinkkejä, miten voit edistää työnantajabrändityötä organisaatiossasi markkinoinnin perspektiivistä.

Asiantuntijat
Petra Erkkilä, COO & Minea Leva, Employer Branding Specialist, Finders Seekers

Viimeiset 7 vuotta Petra on työskennellyt työnantajabrändäyksen ja rekrytoinnin konsulttina IT-alalla ja on yksi Finders Seekersin perustajista. Minea on rekrytoinnin, markkinoinnin ja työnantajabrändäyksen asiantuntija sekä yksi Finders Seekersin osakkaista. 

Aika
Torstai 27.4.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 145 €. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
Saat tämän tapahtuman hinnalla (145 €) koko vuoden MARK-jäsenyyden ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!

Katso webinaaritallenne: Työnantajabrändin rakentavat työntekijät