Tarjolla vaikuttavimman vastuullisuusviestijän paikka!

Yritykselle olisi tarjolla paikka positiivisen muutoksen ajurina yhteiskunnassa, mutta kunnianhimon ja rohkeuden puute seisoo esteenä. Jotta brändi nousisi vaikuttavaksi muutoksentekijäksi, on otettava harppaus luovuudessa ja rohkeudessa ottaa kantaa. Lisäksi on uudistettava markkinoinnin toimintatapoja ja yrityksen rakenteita. Miten se tehdään käytännössä?

Vastuullisuusviestintä voi olla kilpailuetu ja kasvun ajuri vain, jos se on kiinnostavaa.

Webinaarissa UI:n perustajaosakkaat Steve Brown ja Anu Ubaud avaavat yhdessä Hartwallin viestintä- ja sisältöjohtajan Titta Jaakkolan kanssa, miten rakennetaan vaikuttavaa brändiä ja vastuullisuuden edelläkävijyyttä.

Käymme läpi:

  • Miten yritys ja brändi ottavat harppauksen luovuudessa ja rohkeudessa ottaa kantaa?
  • Millaisia toimintatapoja ja yhteistyötä vaikuttava vastuullisuusviestintä edellyttää?
  • Konkretiaa: Näin rakennat brändistä vaikuttavaa ja markkinointiviestinnästä tuloksellista.

Palaute webinaarista
”Super hyvä ja mielenkiintoinen webinaari. Ihanaa, että oli niin täynnä konkretiaa ja esimerkkejä, tällaistä lisää!”

”Erittäin selkeästi rakennettu kokonaisuus ja informatiivinen paketti. Tuotiin esiin tosiasia että vastuullisuus on erittäin moninainen sana ja kokonaisuus – hienoa että uskalletaan myöntää ja markkinoida keskeneräisyyttä.”

Kenelle?
Webinaari on suunnattu erityisesti markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, mutta siitä hyötyvät myös liiketoiminnan vetäjät, HR-ammattilaiset ja muutosta yrityksissä luotsaavat.

Asiantuntijat
Steve Brown & Anu Ubaud, perustajaosakkaat, United Imaginations
Titta Jaakkola, viestintä- ja sisältöjohtaja, Hartwall

United Imaginations on yhteiskunnalliseen vaikuttavuuteen keskittyvä brändi- ja viestintätoimisto, joka auttaa yrityksiä tekemään vastuullisuudesta kasvun ajurin.

Steve Brown on toiminut luovana johtajana Suomessa, Amsterdamissa ja Brysselissä, kehittäen brändejä yhteiskunnallisen vaikutuksen kautta. Anu Ubaud on viestinnän ja yhteiskunnallisen vaikuttavuuden asiantuntija, joka on tehnyt töitä viestinnän ja journalismin saralla ja johtotehtävissä parinkymmenen vuoden ajan.

Aika
Torstai 18.1.2024 klo 10.00-11.15

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Jäseneksi?
MARKin jäsenenä saat viikoittain webinaarin ajankohtaisesta aiheesta sekä alan huippuasiantuntijoiden sisältöpankin heti käyttöösi. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Tutustu jäsenyyteen

KATSO TALLENNE