Paneelimuotoisessa keskustelussa avataan erilaisia reittejä mainonnan erinomaisuuteeen – tule inspiroitumaan!
Mainonta on alennustilassa aivan kuten bränditkin. Taktistunut, performanssiperusteinen höttö on korvannut ideat, tarinat ja puheenaiheet. Vika on markkinoijien korvien välissä, ei markkinassa.
Esimerkkejä meiltä ja maailmalta
Webinaarissa palkitut markkinointiammattilaiset esittelevät tuoreita kotimaisia ja kansainvälisiä caseja, jotka inspiroivat nostamaan rimaa. Paneelimuotoisessa tilaisuudessa käydään väittelyä erinomaisuuden anatomiasta ja miten poikkeukselliseen lopputulokseen voidaan päätyä hyvin erilaisia reittejä.
Väittelyä, viihdettä ja uusia ajatuksia
Paneelissa on yksi maamme menestyneimmistä mainostajista, yksi Cannesissa palkituimpia luovia johtajiamme, lupaavin ja maailmalla jo tunnustettu nuori suunnittelija sekä neljällä vuosikymmenellä menestynyt strategi. Kukin esittelee kaksi esimerkkiä, joista käydään keskustelua. Panelistien eriävät mielipiteet ja erilaiset kokemukset voivat rohkaista osallistujia omissa projekteissaan. Takuulla voimme luvata hyvää viihdettä sekä uusia ajatuksia.
Kenelle?
Tilaisuus soveltuu niin mainostajille kuin mainonnan tekijöille: kaikille heille joiden intohimo on tehdä poikkeuksellista markkinointia.
Asiantuntijat
Tommi Laiho, Creator, Folk
Tommi on luova johtaja ja kirjailija, jonka intohimo on ymmärtää erilaisia ihmisiä ja heidän motiivejaan. Hän on palvellut mm. Lidliä, Snellmania, Kokkikartanoa, HelsinkiMissiota ja Veikkausta. Tommi on voittanut 30 Effie-palkintoa töillä, jotka ovat puhutelleet ihmisiä yli kohderyhmärajojen.
Juuso Kalliala, Creative Lead, S-ryhmä
Juuso on toiminut parisenkymmentä vuotta eri mainostoimistoissa suunnittelijana ja viimeiset neljä vuotta S-ryhmässä Creative Leadina. Hänen työnään on auttaa niin luovia kumppaneita kuin omaa tiimiäänkin löytämään kutkuttavia, riemastuttavia, pöyristyttäviä tai järisyttäviä tarinoita, jotka auttavat brändejä menestymään.
Erno Reinikainen, Co-Founder & Creative, Erma&Reinikainen
Erno on yksi Suomen palkituimmista luovista suunnittelijoista 20 vuoden kokemuksella mainos- ja designtoimistoista. Kaksi vuotta sitten hän perusti Erma&Reinikaisen yhdessä suunnittelija Aleksi Erman kanssa. Kahden hengen toimisto on voittanut Cannesin leijonan molempina toimintavuosinaan. Uransa aikana Erno on työskennellyt menestyksekkäästi lukuisten kotimaisten ja ulkomaisten brändien kanssa. Ennen Erma&Reinikaista hän työskenteli mm. TBWA\Helsingissä vastaavana luovana johtajana.
Ayan Aden, Creative, hasan & partners
Ayan Aden on nouseva luova suunnittelija, joka työskentelee hasan & partnersilla. Ensimmäisen työvuotensa aikana Grafia palkitsi hänet yhtenä Nousevista Huipuista. Paikallisten kilpailujen lisäksi Ayan on saanut tunnustusta myös kansainvälisesti, muun muassa The One Club for Creativityltä. Ad Age listasikin Ayanin yhdeksi vuoden lupaavimmista suunnittelijoista ja kuvasi häntä yhdeksi alan ennakkoluulottomimmista ja omalaatuisimmista nuorista kyvyistä. Ayanin intohimona ovat hyvät ideat ja niiden muuntaminen selkeiksi ja houkutteleviksi luoviksi konsepteiksi.
Aika
Torstai 12.12.2024 klo 10.00-11.30
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 25,5 %). Maksu laskutetaan.
Jäsenyys kannattaa aina
Saat koko vuoden MARK-jäsenyyden vain 145 eurolla ja pääset heti maksutta tähänkin webinaariin. Liity nyt mukaan!
Lue lisää jäsenyyden eduista
Peruutusehdot
Jäsenenä osallistuminen on maksutonta ja henkilökohtaista, eikä paikkaa voi siirtää toiselle henkilölle. Tallenne tulee katsottavaksi MARK me -palveluumme. Jos et ole MARKin jäsen ja ostat paikan webinaariin, verkkokaupan sopimusehdot löydät täältä. Ota tarvittaessa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi