Vastuullisuus on tämän vuosikymmenen digitalisaatio – oletko mukana?

Tiedämme, miten kävi yrityksille, jotka eivät ennakoineet digitaalista transformaatiota tai ajattelivat, ettei se koske heitä. Olemme nyt pisteessä, jossa brändejä ja markkinointia määritellään uudelleen ja jossa vastuullisuuskysymykset ovat laaja-alaisia. Yrityksiä haastetaan sekä ulkoa että sisältä, ja siksi brändiä ja sen vaikuttavuutta on rakennettava sekä sisään- että ulospäin.

Mikä on markkinoinnin rooli muutoksessa ja vastuu yhteiskunnassa?

Anu Ubaud on tehnyt pitkän uran media-alalla ennen siirtymistään brändi- ja viestintätoimistokentälle. Vaikka journalismi ja markkinointi ovat kaksi täysin eri asiaa, niillä on yksi merkittävä yhteinen piirre: ne kumpikin rakentavat todellisuuksia sekä vaikuttavat ihmisten ja yhteisöjen käsityksiin ja päätöksiin. Siksi myös markkinoinnin sisällä pitäisi käydä rehellistä ja ravistelevaa keskustelua siitä, mikä on sen rooli muutoksessa ja vastuu yhteiskunnassa.

Miksi osallistua?
Webinaarin jälkeen tiedät, miten yrityksen ja brändin tulee navigoida tässä epävarmuuden ajassa pysyäkseen relevanttina.

Kenelle?
Webinaarista hyötyvät markkinoinnin ja brändinrakentamisen parissa työskentelevät sekä ne, joiden on hyvä ymmärtää markkinoinnin roolia laajemmin.

Asiantuntija
Anu Ubaud, Chief Operating Officer, United Imaginations

Anu on tänä vuonna perustetun brändi- ja viestintätoimisto United Imaginationsin operatiivinen johtaja ja perustajaosakas. Hän hyppäsi toimistomaailmaan Helsingin Sanomien päätoimittajan paikalta elokuussa ja on työskennellyt media-alalla ja journalismin parissa 15 vuoden ajan.

Torstai 26.1.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 145 €. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
MARK jäsenyys kannattaa – yhden tapahtuman hinnalla (145 €) pääset kaikkiin vuoden webinaareihin sekä katsot MARKme- sisältöpalvelusta tallenteita rajoituksetta. Liity nyt mukaan!

Katso MARK webinaaritallenne: Vastuullisuus markkinoinnissa