Z-sukupolvi, eli 10-24 -vuotiaat, ovat aikamme vaikutusvaltaisimpia kuluttajia. He muuttavat tapaa, jolla markkinointia nyt ja tulevaisuudessa tehdään. Tämän webinaarin jälkeen tiedät, mitä markkinoinnin parissa työskentelevien tulisi tietää uuden sukupolven kuluttajista, joiden päätöksenteko vaikuttaa välittömästi ja välillisesti meihin kaikkiin. Webinaari tarjoaa näkökulmia ja vinkkejä myös niille, joille nuoret eivät ole suora kohderyhmä tai jotka työskentelevät b-to-b -yrityksen markkinoinnissa.

Eija Gerlander, toimitusjohtaja, nuorisomarkkinointitoimisto Bängeri
Bängeri auttaa yrityksiä tekemään Z-sukupolvea puhuttelevaa markkinointia. Ennen Bängeriä Eija on työskennellyt mm. SuperParkilla vastaten brändin kotimaan markkinoinnista pääkohderyhmänään nuoret.

Perjantai 4.12.2020 klo 10.00-11.00

Webinaari

– Webinaari on MARKin jäsenille maksuton.
– Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €, joka laskutetaan erikseen.

Ilmoittaudu viimeistään 2.12.2020. Lähetämme linkin webinaariin sähköpostilla ennen tilaisuutta.

MARKKINOINTILIITON JÄSENYYS
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Z-sukupolvi muuttaa markkinoinnin!