Motivaatio ja innostus ovat elintärkeitä niin yksilöiden kuin tiimien menestymisessä – ilman motivaatiota on vaikea selviytyä juuri mistään tehtävistä

Kun tiimi on motivoitunut, jokainen on sitoutunut yhteiseen tekemiseen, aloitteellinen ja innovatiivinen. Tuloksia syntyy. On kivaa yhdessä. Ihmiset ovat tyytyväisiä. On työnimua. Siksi onkin hienoa, että olet kiinnostunut tiimisi motivaatiosta ja haluat oivaltaa, miten johtajana voit lisätä omaa ja toisten motivaatiota.

Tässä valmennuksessa valmentaja jakaa tietoa, haastaa ja oivalluttaa, mitä sinun kannattaa ottaa huomioon, kun haluat motivoida eri yksilöitä tiimissäsi ja pitää huolta omasta motivaatiostasi. Saat konkreettisia työkaluja heti käyttöösi. Pääset myös vaihtamaan ajatuksia ja kertomaan omat oivalluksesi ja vinkkisi muille.

Ennakkotehtävä
Valmennukseen osallistujille lähetään noin kaksi päivää ennen tilaisuutta ennakkotehtävä, joka ei luonnollisesti ole pakollinen, mutta se tuo lisäarvoa itse valmennukseen.

Valmennuksen toteutus
Valmennus toteutetaan Zoom-verkkovalmennuksena. Saat osallistumislinkin ja ohjeet sähköpostiisi noin kaksi päivää ennen valmennusta. Zoom mahdollistaa interaktiivisuuden erilaisin työkaluin kuten pienryhmä- ja parikeskusteluina, livepuheenvuoroin ja äänestyksin.

Valmennuksen vetäjänä on Mira Silvonen, joka toimii sekä työyhteisövalmentajana Coaching LABssa että coaching-taitojen kouluttajana LCA Life Coach Academyssa. Mira vetää myös kahden hengen tiimissä Työnohjaus- ja coachingverkostoa HENRY:ssä, Henkilöstöjohdon ja -ammattilaisten yhdistyksessä.

Valmennuksesta ei jaeta tallennetta jälkikäteen.

Torstai 14.5.2020 klo 17.00-19.00

Valmennus on tarkoitettu MARKin jäsenille ja on se maksuton.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen 11.5.2020 mennessä. Osallistujamäärä verkkovalmennukseen on rajattu.

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää