Miksi MARKiin?

Asiantuntijat, markkinoinnin spesialistit ja toimistot
MARKissa puhutaan markkinoinnista. Saat arvokasta tietoa, mihin kokonaisuuteen työsi liittyy, oman työsi merkityksellisyys kasvaa. Lisäksi ajankohtaisia ja kiinnostavia markkinoinnin muita teemoja ja työelämätaitoja: Keinoja parempaan itsetuntemukseen ja onnistuneeseen vuorovaikutukseen!

Yrittäjä ja johto
Opit ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia kasvun vauhdittajana juuri sinulle sopivalla tavalla. Ymmärrät paremmin, miten moderni markkinointi on merkittävä osa yrityksen kaupallista menestymistä. Lisäksi saat keinoja parempaan itsetuntemukseen ja onnistuneeseen vuorovaikutukseen, tärkeisiin työelämätaitoihin!

Hankkimalla MARKin jäsenyyden henkilöstöllesi, varmistat heille yhden verkkokurssin hinnalla oppia markkinoinnista ja työelämätaidoista koko vuodeksi!

Opiskelija
Tutustu tulevaisuuden työkavereihisi! Saat arvokasta tietoa, mihin kokonaisuuteen tulevat työsi liittyy, oman työsi merkityksellisyys kasvaa. Ymmärrät paremmin, miten moderni markkinointi on merkittävä osa yrityksen kaupallista menestymistä. Lisäksi ajankohtaisia ja kiinnostavia markkinoinnin muita teemoja ja keinoja parempaan itsetuntemukseen ja onnistuneeseen vuorovaikutukseen, tärkeisiin työelämätaitoihin!

Opettaja
Tutustu suomalaisen markkinoinnin parhaimmistoon ja hyödynnä opit tunneillasi. Isompien teemojen isäksi käsittelemme ajankohtaisia ja kiinnostavia markkinoinnin muita teemoja ja keinoja parempaan itsetuntemukseen ja onnistuneeseen vuorovaikutukseen, tärkeisiin työelämätaitoihin!

Muun alan asiantuntija
Ymmärrät paremmin, miten moderni markkinointi on merkittävä osa yrityksen kaupallista menestymistä ja siksi vaikuttaa melko varmasti omaankin työhösi. Markkinointiosaamisesta hyötyy yrityksen kaikki funktiot, jotta asiakkaan tarpeet ja arvonluonti ovat kirkkaana mukana kaikessa yrityksen tekemisessä. Lisäksi saat keinoja parempaan itsetuntemukseen ja onnistuneeseen vuorovaikutukseen, tärkeisiin työelämätaitoihin!

Työtön
Pidä yllä osaamistasi ja verkostoasi ja saatat löytää itsesi pian uudesta työpaikasta! Huolehdimme, että sinulla on hyvät valmiudet palata töihin, kun sen aika on. Lisäksi saat keinoja parempaan itsetuntemukseen ja onnistuneeseen vuorovaikutukseen, tärkeisiin työelämätaitoihin!

Eläkeläinen
Pysy mukana alan menossa ja seuraa markkinoinnin ilmiöitä ja ihmisiä. Lisäksi saat keinoja parempaan itsetuntemukseen ja onnistuneeseen vuorovaikutukseen!

MARKissa jokainen jäsen on yhtä tärkeä – Voit vaikuttaa siihen, mitä teemoja käsitelemme ja antaa meille muutenkin vinkkejä toiminnan kehittämiseksi. Lisäksi olet erittäin tervetullut toimintaamme omalla paikkakunnallasi. Tervetuloa mukaan!