Aloitin matkani MARKissa harjoittelijana kuluvan vuoden tammikuussa. Ilo oli suuri, kun sain jatkaa suoraan harjoittelusta markkinointi- ja myyntiassistenttina, kehittyen lisää markkinoinnin alalla.

Opintoni Haaga-Heliassa ovat loppusuoralla ja jäljellä on enää opinnäytetyöni tekeminen. Huomasin harjoitteluni aikana, että alalla tarvitaan todella monipuolisesti erilaisia taitoja, joten halusin tutkia ja selkeyttää tätä näkemystä lopputyössäni.

Uskon opinnäytetyöni tuovan lisäarvoa toiminnan tulevaisuuden suunnitteluun

Kerroin aiheesta Markkinointiliitolle, ja he olivat innolla mukana toteutuksessa. Uskon opinnäytetyöni tuovan lisäarvoa toiminnan tulevaisuuden suunnitteluun kaikkien tapahtumiemme palautteiden lisäksi, joita seuraamme viikoittain. Huippua myös, että hallituksemme oli kiinnostunut lopputyöni aiheesta! Lähdemme siis yhdessä sukeltamaan alan ammattilaisten tulevaisuuteen.

Henkilökohtaisesti aihe on tärkeä, sillä haluan olla tulevaisuudessa markkinoinnin ammattilainen ja ymmärtää alalla tarvittavia kyvykkyyksiä.  Aihe on tärkeä toki kokeneelle konkarillekin, sillä jokaisen on kehityttävä alan muutosten mukana.

Tule mukaan matkaamme jakamaan näkemyksesi nykyhetkestä ja tulevaisuudesta, mikäli työskentelet parhaillaan markkinoinnin alalla!

Osallistu kyselyyn: Mitä taitoja ja kyvykkyyksiä markkinoinnin ammattilainen tarvitsee tulevaisuudessa menestyäkseen alalla?

Lopputyöni valmistuu alkuvuodesta 2024, jonka jälkeen minulla on ilo jakaa blogissa merkittävimmät löydökseni. Odotan jo innolla, että pääsen sukeltamaan vastauksiin ja piirtämään meille kaikille karttaa yhdessä Markkinointiliiton tiimin kanssa kohti tulevaisuuden menestymistä!

Krista Kangasharju
Markkinointi- ja myyntiassistentti
MARK Suomen Markkinointiliitto ry

Ps. Kaikkien vastaajien kesken arvomme Markkinointiliiton Premium-jäsenyyden vuodelle 2024 (arvo 499 €)!