Tervetuloa MARK Suomen Markkinointiliiton syyskokoukseen!

Syyskokous järjestetään etäkokouksena ZOOM-palvelussa sekä MARKin toimistolla. MARKin hallitus on päättänyt* liiton sääntöjen mukaisesti, että kokoukseen voi osallistua myös etäyhteydellä. Etäosallistumiseen tarvittava linkki toimitetaan ilmoittautuneille jäsenille sähköpostilla hyvissä ajoin ennen kokousta.

Kokouksessa käsitellään esityslistan mukaiset asiat
Sääntömääräisten asioiden lisäksi kokouksessa kuullaan Nordean Hanna Hasaa yhdistyksen sijoituksista sekä toiminnanjohtajan katsaus tulevaisuuden näkymiin.
– kokouksen esityslista
– kokouksessa käsiteltäviin asioihin liittyvät materiaalit (päivitetty 22.11.2021)

Ilmoittautuminen kokoukseen 19.11.2021 mennessä
Kokouslinkkien lähettämisen, jäsenyyksien tarkastamisen, tarjoilujen ja turvallisen kokousympäristön varmistamiseksi toivomme ilmoittautumista kokoukseen 19.11.2021 mennessä.

Toiminnanjohtaja Sanna Laakkio vastaa mielellään mahdollisiin kysymyksiin, sanna.laakkio@markkinointiliitto.fi / 045 110 8811.

Kokouksen sujuvoittamiseksi kaikkia osallistujia pyydetään tulemaan paikalle hyvissä ajoin.

Ystävällisin terveisin,
MARK Suomen Markkinointiliiton hallitus

Jäsenyyden todentaminen
Kokoukseen osallistujia pyydetään huomioimaan, että MARK jäsenyys tarkistetaan kaikilta osallistujilta ennen kokouksen alkamista.

Valtakirja
Kokoukseen osallistuvalla jäsenellä voi olla yhdeltä jäseneltä valtakirja. Mikäli valtakirjan omaava jäsen osallistuu kokoukseen etänä, toivomme, että valtakirja lähetettäisiin sähköpostilla hyvissä ajoin (mielellään 23.11. klo 12 mennessä) ennen kokouksen alkamista osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi

*Etäkokous: Liiton sääntöjen 8 §:n mukaan kokoukseen voi, hallituksen tai kokouksen niin päättäessä, osallistua tietoliikenneyhteyden tai muun teknisen apuvälineen avulla. Liiton hallitus voi päättää, että tällaisiin liiton kokouksiin on ilmoittauduttava ennakolta.

Tiistaina 23.11.2021 klo 17.00 alkaen

Kokoustarjoilujen ja turvallisen kokousympäristön varmistamiseksi toivotaan ilmoittautumista kokoukseen viimeistään 19.11. mennessä.

MARK toimisto, Vapaalantie 8, 01650 Vantaa tai ZOOM-palvelu